12 Reacties

één jaar geleden

Het merk ‘holle’ heeft volkoren haver dat vanaf 4maand gegeven mag worden. Is koemelkeiwitvrij! Ik denk dat je dat wel kan gebruiken om fruitpap in te dikken.

één jaar geleden

Ik pureer het fruit zelf voor ons zoontje. Is vele malen "dikker" dan een Olvarit potje waarbij het onderhand al van je lepel af is gegleden als je de lepel het potje uit tilt🤭

één jaar geleden

Reactie op MamavanR

Ik pureer het fruit zelf voor ons zoontje. Is vele malen "dikker" dan een O ...
Hoe Doe je dat met fruit als druiven of appel ofzo? Mijn eerste kindje gaven we pas hapjes met 6 maanden maar de 2e wil heel graag meedoen. Alleen wordt appel of peer of druif meer water na pureren

één jaar geleden

Waarom zou je groente hap willen indikken? (Gewoon interesse, ik ken dit zelf niet)

één jaar geleden

Beetje maria biscuit erdoor werkte hier prima, zit nauwelijks iets in. Dus kan denk ik ook bij KMA?? En deed bij mijn zoontje (nu 3 jaar, geef mijn dochter nog geen fruit) ook veel combi's maken zoals banaan met kiwi, dan maakt de banaan het al wat steviger.

één jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Waarom zou je groente hap willen indikken? (Gewoon interesse, ik ken dit ze ...
Als je bijv kiwi of meloen pureert wordt dit zo waterig dat dit met een lepeltje niet te geven is 😉

één jaar geleden

Is mengen met rijst een optie?

één jaar geleden

Banaan erdoor

één jaar geleden

Reactie op Nienke1605

Beetje maria biscuit erdoor werkte hier prima, zit nauwelijks iets in. Dus ...
Maar wel suiker, lijkt me niet echt iets voor een kind onder de 2jaar 😉

één jaar geleden

Reactie op Rondx2

Hoe Doe je dat met fruit als druiven of appel ofzo? Mijn eerste kindje gave ...
Ik stoom appels en maak er appelmoes van. Hoe harder je blend hoe dunner het wordt ons zoontje kan prima een dikkere massa aan. Dus blend het enkel een paar seconden pulserend. Wortels idem. Druiven krijgt hij nog niet.

één jaar geleden

Reactie op Mereltje86

Maar wel suiker, lijkt me niet echt iets voor een kind onder de 2jaar 😉
Banaan is ook suiker en fruit ook toch? Ik heb het zelf nooit ingedikt. Meloen was wel een uitdaging maar verder ging het goed (appel heb ik pas laat gegeven maar zou ik dan even bakken denk ik).

één jaar geleden

Reactie op Mereltje86

Maar wel suiker, lijkt me niet echt iets voor een kind onder de 2jaar 😉
Eens dat je beter met banaan of mango kan doen, maar op sommige sites worden zelfs baby biscuits aangeraden zoals liga, dan kan je beter een maria biscuit kiezen. In liga zit veel meer suiker