4 Reacties
3 jaar geleden
Ik kan begrijpen dat dit onrust met zich meebrengt! Rare opmerkingen ook.. ik heb lieve ouders en schoonouders maar ga mijn dochtertje daar niet een week heenbrengen om haar vervolgens in de weekenden te zien.
Zolang 1 van jullie het niet wil dat er iemand oppast, gebeurd het gewoon niet. Jouw man kan wel zeggen: ze heeft ons ook groot gebracht. Maar het gaat nou om jullie kindje. Misschien kan een therapeut beter uitleggen hoe je hier goed met je man over kan praten?
Als ze de kleine wil zien komt ze maar gezellig op bezoek, of gaan jullie daar een keer een dagje naartoe. Maar als je niet wilt dat ze oppast, gewoon niet doen. Jij hoeft je niet te verantwoorden, het is jouw kindje. Ik zou mijn kindje ook niet bij een alcoholist willen achterlaten.
Probeer een tussenweg te vinden, zodat ze haar kleinkindje wel ziet maar ze niet mag oppassen.
Succes meis, het lijkt mij heel moeilijk❤️
3 jaar geleden
Probeer vast te houden aan de gedachte: ze hoeft daar niet heen, niemand zal je dwingen en je beschermt haar ten alle tijden. Je partner kan nog zo loyaal zijn, maar als jij het niet wil gebeurt het niet..