60 Reacties

4 jaar geleden

Je kunt tegenwoordig ook zwangerschapsfeestjurken huren. Wellicht is dat een optie. Ook nog lekker duurzaam voor de wereld waar je kleintje straks op komt!

4 jaar geleden

Of misschien eens op Vinted kijken!

4 jaar geleden

Asos!!💕

4 jaar geleden

Outofrancefashion via instagram

4 jaar geleden

De Miljuschka vallen heel mooi! Zijn voornamelijk A-lijn jurken en ze zijn wat langer waardoor je je buik heel mooi erin kan dragen. Heb ze nu ook volop aan!

4 jaar geleden

Super, bedankt voor de tips!

4 jaar geleden

In de Mango hebben ze van die wijde mooie jurkjes. Ik zoek er vaak met een lintje. Knoop ik dan net boven mijn buik. Het mooie is dat je toch nog wat slank lijkt daardoor en niet gewoon een ‘zak’ draagt. De buik komt dan ook mooi uit.

4 jaar geleden

Outofrancefashion via instagram
Ik kan dit niet vinden

4 jaar geleden

Heb je met gewone jurken niet dat de voorkant dan hoger valt dan de achterkant? Door je buik? En wat dragen jullie eronder?

4 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog wel een zwangerschaps feestjurkje. Met zwart kant. Weet niet of je daar van houdt. Het is wel een kleine maat; S dacht ik.

4 jaar geleden

De lange jurken van Freebird zijn ook echt leuk voor een bruiloft! En daar past je buik vaak ook nog in, als je er eentje uitkiest die zeg maar onder je borsten het “overgangsstuk” heeft....

4 jaar geleden

Seraphine

4 jaar geleden

Zelf vorige week deze besteld voor een bruiloft, snel binnen en vond 'm heel mooi zitten, denk ook wel na de zwangerschap want het is ook meteen een voedingsjurk.

4 jaar geleden

Reactie op Amanf

Zelf vorige week deze besteld voor een bruiloft, snel binnen en vond 'm hee ...

4 jaar geleden

Ik heb een aantal maxi dresses in de kast, van oa mango en Zara. Wel zomer collectie. Vorig jaar aangeschaft en verwacht die met een wat dikkere buik, ook nog wel te passen. Misschien de moeite waard om eens te kijken? Ben zelf ook wat aan het zoeken naar kleding die ik nu en later ook nog kan dragen:) succes met zoeken.

4 jaar geleden

Lot_nl op insta heeft ook leuke jurken die zwangerschapsproof zijn. Ga daar zelf ook 1 halen voor een bruiloft in juni gok ik.

4 jaar geleden

Ik kan mijn normale jurkjes met stretchstof nog prima aan, daar komt mijn buik zelfs mooier in uit. Vind wijde jurkjes als zwangere geen succes, voel me daar net een walvis in.

4 jaar geleden

Dat is eigenlijk nog veel beter: een normale jurk die nu mooi zit en ook nog na de bevalling. Maar hoe vind ik die :s

4 jaar geleden

https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode/only-maternity/jurken/mama-glitter-jurk-15254070.html?cgid=on-maternity-dresses&dwvar_colorPattern=15254070_Black_926785&utm_medium=transactional_email&utm_source=dispatch Ik heb deze laatste besteld! Maar ik weet niet wat de dresscode is bij jou. Hij staat echt heeeel mooi! En qua prijs vind ik niet zo erg dat ik hem daarna niet meer aan kan, op Vinted ermee haha.

4 jaar geleden

Ik heb hier diverse leuke jurken gevonden. Ook voor de bruiloft en naderhand ook nog te dragen. https://www.boutiquebyjlk.be/collections/maxi-jurken-mommy-to-be