22 Reacties

3 jaar geleden
Interessant ik heb even gekeken, op de site, wij zoeken ook iets voor onze zoon die is 1 jaar en 3 maand als onze 2de wordt geboren. Een mee rijd plankje kan niet op onze kinderwagen (maxicosi Adorra) even op de site even gecheckt en die is geschikt 😃 lijkt me wel een goede oplossing ziet er een beetje uit als de zitjes die mij ouders vroeger op de kinderwagen hadden alleen dan niet op de bak bevestigt maar op de duwstang

3 jaar geleden
Ik ben ook wel nieuwsgierig, onze dochter is 22 maanden als de baby komt!
We hebben wel een duo wagen maar is ook niet echt echt lijkt me 🤷🏼♀️
Misschien idee om de vraag in grote forum te plaatsen en niet in geboorte club juli? Denk dat hier heel veel dames niet in dezelfde situatie zitten.. misschien krijg je dan meer/behulpzamere reacties 😅

3 jaar geleden
Ik zit in dezelfde situatie als jou, onze dochter zal 18 maanden zijn als de 2de baby geboren wordt. Ik kijk wel wat rond op 2e hands voor een duowagen, maar vind het wel stom gezien wij super tevreden waren van onze maxi cosi mura plus kinderwagen en eigenlijk ook geen 2e willen aankopen. Ik heb al gedacht aan een draagzak voor de baby of een meerijdplankje maar dan met een stoeltje waarin ik de oudste nog kan vast gespen, maar dit lijkt me niet praktisch om als ouder achter te lopen... Van het just sit zitje heb ik zelf nog nooit gehoord. Al lijkt het me wel praktisch, alleen vind ik de website te beperkt qua info dus snap best dat je extra info zoekt. Ik vrees wel dat maevey gelijkt heeft en dat je beter via het algemene forum naar ervaringen vraagt :)

3 jaar geleden
Mijn dochter ga 2,5 jaar zijn als broer geboren wordt en wij hebben de bugaboo donkey 2 de hands gekocht
Nu staat die nog als mono dus voor 1 kindje en vanaf moment da broer er is en dochter mee in buggy wilt zitten zetten we hem in duo past door de normale deur openingen en kindjes zitten naast elkaar
Hier op foto is duo
Heeft ze haar buggy gedeeld me haar nichtje dat jaar ouder is dan zij

3 jaar geleden
Reactie op VGDQ
Ik zit in dezelfde situatie als jou, onze dochter zal 18 maanden zijn als d ...
Die just sit zitjes zijn vanaf 1 jaar en tot 15 kg.. Dat is best vreemd gezien een kind al vrij snel naar dat gewicht toegaat vanaf 1,5 jaar.
Onze dochter is 22 maanden als de tweede komt en ik denk dat we toch voor zo'n Meerijdplankje gaan met zitje. Misschien is het iets onhandiger met erachter lopen. Als tweede optie wil ik dan de draagzak plus buggy gebruiken. Maar het is denk ik een beetje uitvogelen wat het fijnste is als de baby er is.

3 jaar geleden
Wij hebben toen de 2e kwam de JustSit gebruikt voor de oudste. Was toen 16 maanden. Wij vonden hem erg handig!

3 jaar geleden
Hier dezelfde situatie! Nu 22 weken zwanger en onze zoon is net 2 als de baby komt. Heb een joolz geo en wil eigenlijk niet nog een duo wagen erbij.. ook gekeken naar de just sit, en vorige week kwam ik in de speeltuin hier iemand tegen die hem had!! Gelijk even gaan informeren en bekeken. Haar ervaring was erg goed. Dochter woog nu 13 kg en ging er prima in. Ook makkelijk erop te bevestigen. Want als je de wagen in klapt moet je hem eraf halen. Ze gaf als tip wat zij ervaren had dat ze voor de zekerheid bij gebruik altijd iets “zwaars” onderin de boodschappenbak legt (had nu een 2kg gewichtje erin liggen) om zo toch iets zekerder te zijn dat als ze de wagen los laat jij niet voorover valt. Ik ga er iig eentje bestellen :)

3 jaar geleden
Wij hebben de Nuna Demi Grow. De 2e is nog op komst dus nog geen ervaring met de duo optie… zijn er nu wel al heel tevreden over!

3 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Hey dames, welke duowagen hebben jullie nog op het oog of al gekocht. Ik me ...
Heb zojuist de bugaboo donkey 3 besteld. Die is deze week bij de Prenatal in de aanbieding.

3 jaar geleden
Reactie op Thocey
Deze hebben wij ook besteld! Na enkele dagen al geleverd 😊
De verkoopster zei al dat het hard ging, in de winkel waar ik was waren ze al uitverkocht…

3 jaar geleden
Reactie op Thocey
Ja snap ik! Die dingen zijn al duur genoeg, was een mooie deal 🙊
Klopt, heb nog gezocht of ik hem ergens anders goedkoper kon vinden maar heb ze zelfs 2dehands nog duurder gezien 😳

3 jaar geleden
Wij hebben het Just zitje. Onze dochter van bijna 2 vind het erg leuk. Toch hebben we een duo wagen aangeschaft voor de langere stukken dadelijk