11 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt juist dieper als het fris is in de kamer. Missch kan je een slaapzak met lange mouwen aandoen? Wij hebben snachts ook de verwarming uit staat want al mn kids kunnen niet tegen warmte. Daarom heeft de kleine een boxpakje met voetjes en een lange mouwen, niet een hele dikke slaapzak aan.maar wel met voering.. meestal zegt handen voeten niks over koud hebben bij babys maar nekje wel. Missch kan je haar even tempen een keer zodat je t temperatuur ziet ondanks nekje of armen.

één jaar geleden

Hoe koud is het ongeveer? Bij ons heeft de babykamer zelf 11 graden aangetikt.. We hebben hem een lange romper, pyama met voeten, puckababy teddy slaapzak en een dekentje over hem heen en z’n nekje is altijd warm en het lijkt niet of hij het koud heeft. Z’n handjes zijn wel dicht met het krabwandje aan de slaapzak vast.

één jaar geleden

Fris.. ik denk echt dat het 16graden is boven :s. Dat is toch koud e? Ze heeft body, pyjama en slaapzak met lange mouwen.

één jaar geleden

Reactie op Clau1995

Hoe koud is het ongeveer? Bij ons heeft de babykamer zelf 11 graden aangeti ...
Ja dit kan ik niet doen omdat ze haar vingers neemt als speen

één jaar geleden

Reactie op Nina Linssen

Fris.. ik denk echt dat het 16graden is boven :s. Dat is toch koud e? Ze h ...
16 graden is niet koud hoor om in te slapen. Is echt prima en ook goed. Als nekje warm is dan goed. Koude handjes zegt bij baby niets. Je zou even de temperatuur kunnen controleren.

één jaar geleden

Ok danku :)

één jaar geleden

16-18 graden schijnt ideaal te zijn voor baby's om in te slapen las ik :)

één jaar geleden

Reactie op Nina Linssen

Fris.. ik denk echt dat het 16graden is boven :s. Dat is toch koud e? Ze h ...
De ideale temp om in te slapen is 16-18 graden dus dan is het prima hoor

één jaar geleden

Bij ons is het boven ook behoorlijk koud aan het worden. De babyfoon geeft nu zo'n 14 a 15 graden aan. We hebben sinds vandaag een 3.5 tog slaapzak, met daaronder een romper met lange mouwen, boxpakje met voetjes en een dun strakgetrokken dekentje erover. Ik had het idee dat onze dochter het met een 3.0 tog slaapzak nog wat koud had, omdat ze de laatste tijd wat vaker wakker wordt. Ze had soms ook ijskoude handjes. Ik weet dat het niets zegt, maar ik vind het zo sneu. Haar nekje voelde laatst ook wat fris, dus vandaar nu de iets dikkere slaapzak. Straks eens voelen hoe de temperatuur is voor we zelf ook de nacht in gaan.

één jaar geleden

Wij zorgen ervoor dat haar kamertje niet kouder wordt dan 15 graden. Ze slaapt in een romper met lange mouw, een pyjamabroekje, tog3 slaapzak en het mega dunne nunki dekentje.

één jaar geleden

Hier inmiddels 13 - 14 graden. Ik denk dat ze het vanochtend idd koud had. Dus vanacht een extra dekentje en misschien een mutsje op. Het is geen prettige temperatuur maar we hebben een jaren 30 benedenwoning met enkel glas in de slaapkamer en openslaande deuren. Daar is niet tegen op te stoken. Vroeger, en ook nu in andere landen sliepen/slapen heel veel babies in de vrieskou. Als je haar goed kleed moet het goedkomen 👍