9 Reacties

3 jaar geleden

Lekker laten gaan.. Ze komt vanzelf. Ze wil het waarschijnlijk eerst allemaal ff bekijken. Was bij mijn eerste kindje ook zo met mijn kat. Paar dagen later ging ze naast zjjn beentjes liggen in de box heel voorzichtig en knorrend

3 jaar geleden

Onze kleine man is nu 13 dagen oud. Onze kat komt af en toe even kijken, maar is vaak snel weer weg. Dit is blijkbaar een kat eigen ding. Wanneer kittens worden geboren laten andere katten mama en de kleintjes met rust. Uiteindelijk zal er weer een goede balans komen.

3 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde bij ons eerste kindje. Kat wilde op afstand blijven. Ze keek wel toe, maar kwam niet echt meer bij ons zitten. Dit ging geleidelijk weer over.

VRIEND

3 jaar geleden

Geef het tijd. Geef ze aandacht als ze er om vragen en laat ze verder gewoon hun gang gaan.

3 jaar geleden

Ach 鉂わ笍 Ik heb nu geen kat, maar wel mee opgegroeid. De ervaring leert wel dat ze vaak even tijd nodig hebben om te wennen aan een nieuwe situatie, en zich dan even terugtrekken. Lekker haar gangetje laten gaan, komt vanzelf weer goed 馃槈

3 jaar geleden

Wij hebben 2 katten, een laat zich niet in de buurt van de baby zien, en de andere wil er het liefst steeds bij zijn

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Fleur

Wij hebben 2 katten, een laat zich niet in de buurt van de baby zien, en de ...
Thanks voor al jullie reacties. Goed en fijn om te lezen dat het niet alleen hier het geval is. En Wilma wat een geweldige foto!! Daar smelt je toch van鉂わ笍

3 jaar geleden

Op het moment dat onze dochter van inmiddels 2 geboren werd hadden we 4 katten die allemaal verschillend reageerden. E茅n vond het allemaal enorm interessant en was continu in de buurt (ook als de baby huilde o.i.d.). De tweede vond het leuk alleen als de baby sliep. Nummer 3 boeide het allemaal geen reet en die ging gewoon zijn gang. Nummer 4 heeft ongeveer anderhalve week lang gestresst rondgelopen, wilde niet aangehaald worden etc. Inmiddels is juist dat haar beste vriend. 馃ぃ Glipt altijd mee haar slaapkamer in, brengt haar mee naar bed, is er 's nachts bij als mevrouw een nachtmerrie o.i.d. heeft enzovoorts. Komt dus helemaal goed. 馃槈

3 jaar geleden

Het heeft bijna 12 weken geduurd, maar ze zit eindelijk bij ons馃グ馃ゲ