12 Reacties

2 jaar geleden

We hebben een Stokke Tripp Trapp, heel veel plezier van en handige accessoires. Alleen aan de prijs 馃き Maar misschien kan je wat dingen als kraamcadeau vragen?

2 jaar geleden

Gewoon die goedkope van ikea, zit een riempje in om je kind vast te zetten. Prima stoel 馃槃 en makkelijk mee te nemen ergens naartoe

2 jaar geleden

Je kunt ook een los riempje kopen.. Dit gaan wij denk ik ook doen want hier ook zo'n stunter in huis

2 jaar geleden

Stokke Tripp Trapp. Super fijne stoel. Ik heb daarvoor een universeel tuigje besteld. Was 10 euro. Onze zoon klom met 6 maanden al de kinderstoel uit.

2 jaar geleden

Wij hebben stokke tripp trapp maar wij hadden die pas gekocht toen mijn zoontje zo鈥檔 14 maanden was. Ik heb het nieuw gekocht kreeg het met babyset maar zonder harnass. Maar ik blijf er altijd bij ik laat hem niet in de stoel als ik in een andere kamer ga. Maar toen hij pas geboren was hadden wij de Chicco kinderstoel Polly Magic Relax. Die kan tot 3 jaar. Maar hij is er breed als hij open geklapt is dus past niet in ons nieuwe huis dus heb het bij mijn schoonouders gelaten. Vandaar nu de stokke tripp trapp 馃槉

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Stokke Tripp Trapp, vond het tuigje dat daarbij hoort wel 茅cht te duur dus wij hebben ook zo'n universeel tuigje besteld. Werkt prima 鈽猴笍

2 jaar geleden

Wij hebben een stokke trip trap kopie (meegroeistoel) van 'safety1st'. Voor de tweede hebben we een kinderstoel die ook een tafeltje+stoel kan worden als ze ouder is. De stokke trip trap is echt de handigste, maar wel een stuk duurder. Ze staan wel ook vaak op marktplaats.

2 jaar geleden

Reactie op Simoneuit

Wij hebben ook de Stokke Tripp Trapp, vond het tuigje dat daarbij hoort wel ...
Precies hetzelfde hier 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Tweedekindjeinjuli

Je kunt ook een los riempje kopen.. Dit gaan wij denk ik ook doen want hie ...
Ook een idee, heb er net 1 besteld! Ik lees vooral over de Tripp Trapp, ik ga die in de gaten houden

2 jaar geleden

Er staat best veel van de stokke tripp trapp op marktplaats! Soms even zoeken en wat verder weg maar scheelt zoveel geld 馃槄 hij bevalt ons het beste

2 jaar geleden

Maxi cosi minla

2 jaar geleden

De Kidsmill Up! Er zitten wieltjes onder de achterpoten, dus kan de stoel niet omklappen als je kindje zich afzet tegen de tafel. Vonden/vinden wij net wat handiger dan die extra uitsteeksels van de Tripp Trapp (en fijner voor onze tenen 馃ぃ).