25 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een Ikea kinderstoel en zo’n houten stoel wat op de triptrap lijkt. De houten hebben we nu opgeborgen staan, omdat hij zo groot is en Rick er nog veelste klein voor is. In de plastic Ikea stoel, kan hij al wel best goed zitten. Ook deze is toch nog vrij laag

3 jaar geleden

Laag? Heb nog nooit gedacht bij de tripp trapp van o wat is hij laag🤣. Hij is zo ontworpen dat ze straks ook aan tafel er bij kunnen zitten. Dus toekomst gericht een hele fijne stoel, kun je jaaaaaaren mee doen.

3 jaar geleden

Sorry, maar dat was niet je vraag. Daar heb ik geen antwoord op🙈🤭

3 jaar geleden

Ik heb er veel bekeken en wij zijn ook op de Tripp Trapp uitgekomen. Laag vind ik hem niet. De plastic stoel van Ikea heeft hele irritante poten. Daar val ik telkens over. 🙈

3 jaar geleden

De fysio vertelde hier net dat die van de ikea het beste is qua zit. Kinderen zitten in een hele goede houding zei ze. Ze zei iig dat het merk Bloom ofzo echt een no go is...

3 jaar geleden

Wij hebben de ikea stoel. Wij vinden deze erg fijn omdat zoontje er een goede zithouding in heeft.

3 jaar geleden

Ohh echt me vriend kwam er mee thuis en het eerste wat ik dacht is .. wat is hij laag 🤣 Misschien is onze eettafel dan hoog .. hij is lager dan onze eettafel . Maar iedereen hoor ik over de trip trap dus dacht moet wel een hele fijne stoel zijn .

3 jaar geleden

Wij vinden ook de Tripp trap erg fijn. Hebben zelf een bar tafel maar via bol.com een verhogen voor de Tripp Trapp gekocht. Stoel staat er super stabiel in en poten steken niet verder uit.

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik heb er veel bekeken en wij zijn ook op de Tripp Trapp uitgekomen. Laag v ...
Ik ook 😆

3 jaar geleden

Toch bijna allemaal trip trap 😅 Dan ga ik er toch nog even over nadenken. Had hem bijna alweer op marktplaats gezet 😅 Bedankt voor de reacties 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Kellyy12

Toch bijna allemaal trip trap 😅 Dan ga ik er toch nog even over nadenken. ...
Vooral doen wat je zelf fijn vindt! Of eventjes een tijdje uitproberen, en anders alsnog een andere aanschaffen. Wij hebben er nu zo'n tafeltje aan bevestigd en deze komt tegen onze tafel aan kwa hoogte, dus volgensmij prima hoogte. Je weet wel dat je de plankjes kan verstellen?

3 jaar geleden

Hij lijkt laag, maar vergeet niet dat baby’s nogal uit verhouding zijn😂. Ik dacht eerst ook dat hij veel te laag zou zijn, maar het blad dat ik erbij heb is even hoog als onze eettafel.

3 jaar geleden

Reactie op Baby-Juni-22

Vooral doen wat je zelf fijn vindt! Of eventjes een tijdje uitproberen, en ...
Ja indd kijk het even aan. Als ik hem nu weer verkoop krijg ik daalijk spijt 😅 Ja van die plankjes wist ik, vond vooral de rug leuning laag . Maar misschien moet ik hem zien met een baby set + tafelblad . Ik heb nu alleen nog maar de stoel .

3 jaar geleden

Reactie op Happymealtje

Hij lijkt laag, maar vergeet niet dat baby’s nogal uit verhouding zijn😂. I ...
Ohh echt ! Ik heb de babyset + tafelblad nog niet. Misschien ziet het er al anders uit als dat erop zit. Kan niet zo zijn dat iedereen er zo blij mee is . En dat ik hem bijna gelijk weer op marktplaats had gezet 😅 Ga het nog even de tijd geven

3 jaar geleden

Reactie op Kellyy12

Ohh echt ! Ik heb de babyset + tafelblad nog niet. Misschien ziet het er al ...
Voornamelijk hele blije baby in de Tripp Trapp, tafelblad is iets lager dan onze tafel.

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Voornamelijk hele blije baby in de Tripp Trapp, tafelblad is iets lager dan ...
Ahh wat een schatje ! Alleen daarvoor zou ik hem al niet meer wegdoen 😄

3 jaar geleden

Wij hebben de Kinderkraft Fini 2 in 1. Super fijne stoel. Hoogte is perfect voor ons. Ik ken de Stokke niet dus weet niet het verschil in hoogte.

3 jaar geleden

K dacht ook toen k hem in elkaar aan t zetten was, die lijkt klein… maar k gebruik m al een hele poos (met new born set) en is eigenlijk perfect! Ze zit gezellig aan tafel er bij. Mijn ouders hebben de ikea stoel, die is ook fijn :)

3 jaar geleden

Hier zit ze ook heerlijk aan de broccoli in de trip trap, tafelblad van haar is gelijk aan de onze 😊

3 jaar geleden

Reactie op MJGP82

K dacht ook toen k hem in elkaar aan t zetten was, die lijkt klein… maar k ...
Hoor indd ook veel over de Ikea stoel . Welke stoel is dat ?