7 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben zo’n studio 100 tablet van Samsung. Staan wat liedjes/filmpjes van hun op, je hebt een beveiligde kinderomgeving en inclusief hoes. Hij start wat traag op, maar erg tevreden over prijs/kwaliteit!
Ook een tip om zo’n vakjesdoos te kopen en deze vol (gezonde)snacks te stoppen. Dat was hier ook erg interessant de gehele vlucht en makkelijk mee te nemen.

2 jaar geleden
Wij zijn net naar curacao gevolgen en hadden een kindertablet mee. Mijn zoontje kan (bijna) niet stilzitten. Nou ik kan je vertellen hij heeft 0 omgekeken naar die tablet! Hij is wel een half uur zoet geweest met mijn e-reader.. beetje swipen en hoesje 100 x open en dicht..
2 jaar geleden
Hier zijn we ook zaterdag naar Curaçao gevlogen. Vond het erg spannend maar is ons reuze meegevallen! Klein tasje met nieuwe speeltjes mee en inderdaad de tablet( Samsung met een bumper eromheen) echter weinig gebruik van gemaakt. Ze vond alle mensen in het vliegtuig interessanter (net zoals grote broer). Vooral veel rondgekeken dus .
2 jaar geleden
Reactie op Lisaa1993
Wat vermaakte hem verder nog meer tijdens de vlucht?
Alles wat geen speelgoed is vooral haha.
Wat wel nog hielp:
- 3 kleine cadeautjes ingepakt
- stickers
- stukjes papieren tape op de stoel voor je plakken en dan je kindje het eraf laten halen