33 Reacties
4 jaar geleden
Ligt echt aan je kindje. Ik heb er 1 die het altijd warm heeft.. als ik haar kleed zoals mezelf of zoals bovenstaand plaatje zweet ze zich kapot. Waar mijn 2e juist weer wat sneller afkoelt en vaak wat extra nodig heeft.
Belangrijk straks is om regelmatig in het nekje te voelen of hij/zij niet te warm of koud is. Je leert je kindje snel genoeg kennen.
4 jaar geleden
Reactie op 1986FMM
Ligt echt aan je kindje. Ik heb er 1 die het altijd warm heeft.. als ik haa ...
Ja dat is zeker waar! Denk dat ik ook beter nog kan wachten met veel kleding in maat 56 bestellen. Wou van alles bestellen, maar weet helemaal niet hoe groot ze is. Voor hetzelfde bestel ik allemaal luchtige dingen in maat 56 en past ze daar pas in de winter in 😂
4 jaar geleden
Reactie op Debbsss02
+ een laagje extra!
Ja zoiets idd. Een beetje dan ofzo in de zomer. Het blijft wel lastig.
4 jaar geleden
Reactie op Debbsss02
Ja zo lastig! Ik dacht ohhh leuk, zomer baby. Jurkjes, shirtjes, korte broe ...
En dan zit je ook nog met het weer in Nederland, ene dag 23 en de volgende dag 18. En dan ook niet weten hoe groot je kindje wordt geboren, waardoor het een raadsel is wanneer ze in welke maat zit 😂
4 jaar geleden
Reactie op Debbsss02
Ja zo lastig! Ik dacht ohhh leuk, zomer baby. Jurkjes, shirtjes, korte broe ...
😅 ja dat had en heb ik ook.. ik zie zoveel leuke meisjes kleertjes..
4 jaar geleden
Ik bestel wel op het laatste moment, eerst maar eens afwachten in welke maat ze zit als ze geboren is 🥰
4 jaar geleden
Reactie op 1986FMM
In de zomer valt dat over het algemeen wel mee. Het is dan buiten warm geno ...
Ja alleen met t weer hier… 🫣
Als het zo’n zomer word als vorig jaar dan gaan we niet veel warme dagen krijgen, maar zoals die van 2 jaar geleden, dan is vaak een romper volgens mij al genoeg haha
4 jaar geleden
Reactie op Debbsss02
Volgens de verlosmoeder past elke baby wel in maat 50, mits er natuurlijk e ...
Ja ik verwacht eerder een kleine baby! En maat 50 heb ik wel veel van (wel warme dingetjes) maar wou maat 56 bestellen alleen weet dus niet hoe lang het duurt voordat ze daar in zit 😂
4 jaar geleden
Reactie op Marlisa1996
Ja ik verwacht eerder een kleine baby! En maat 50 heb ik wel veel van (wel ...
Opzich zitten ze daar over het algemeen wel snel in. Ik heb minder gekocht van 50 en meer van 56. Korte en lange mouw + broek. Maar ik heb van alles idd ook maar een klein beetje, je weet gewoon niet wat er uitkomt haha. 62 heb ik heel bewust echt nog niks van gekocht.
Bij mijn eerste heb ik wel gemerkt dat je die eerste tijd ook wel een beetje smaak/stijl ontwikkeld en lang niet alles meer leuk vindt. Soms staat iets je kindje ook gewoon echt niet. Dus van kort en lang een klein beetje in huis, en de rest is zo gehaald :)
En wat je zelf zegt, het weer is zo vreselijk wisselvallig, ook geen pijl op te trekken. Je voelt het vaak wel aan je kindje wat die dag goed is. Bij mijn oudste haalde ik de week voor de verwachte hitte golf bijvoorbeeld nog even wat leuke rompers (normaal heb ik alleen wit).