Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een klein opvouwbare buggy zoals de Joolz Aer. Nou valt het me op dat die behoorlijk aan de prijs is, terwijl vergelijkbare wagens van bijvoorbeeld Maxi Cosi (zoals de Maxi Cosi Lara 2) honderden euro's goedkoper is. Terwijl die er vergelijkbaar uitziet.
Weet iemand wat het verschil is en wat de Joolz Aer zo door maakt?
Alvast bedankt!
Als ik het me goed herinner blijft de maxi cosi echt een stuk groter ingeklapt.
Ik heb de Joolz aer+ aangeschaft. Was een investering maar ik ben er nog iedere dag blij mee (ik woon op een bovenverdieping en reis vrij veel).
Ik herinner me dat ik ook naar de Bugatti heb gekeken, advies in de winkel. Deze vouwt bijna even klein op en is een stuk goedkoper. Is een nieuwer merk en er zitten niet zoveel extra opties bij, maar is ook goed.
Ik wilde eigenlijk de babyzen yoyo, maar is qua comfort en stevigheid een stuk minder. Was ik echt verbaasd over.
Beste tip is om verschillemde buggies toch een keer zelf te proberen in zo'n baby store, dan merk ik pas echt het verschil.
Succes met kiezen!
Ik zou ze echt gaan proberen.
De Aer stond op ons lijstje, maar wat een onstabiele buggy is dat. Onze zoon zat er ook alles behalve comfortabel in. Ik vind het de prijs niet waard. Je moet er ook allerlei dingen bijkopen nog die bij andere buggys gewoon standaard zijn.
Waarvoor wil je de buggy gebruiken?
Hoe kleiner, hoe kleinere wielen hoe minder comfort.
Wij zijn uiteindelijk gegaan voor compact maar grotere wielen. Zo hebben we een buggy voor dagelijks gebruik.
Wij hebben de Qute Buggy Q-Compass al reisbuggy gekocht en we zijn er super tevreden mee! Gebruik mn joolz day+ niet meer omdat ie zo veel plek in beslag neemt 😅
Als ik het me goed herinner blijft de maxi cosi echt een stuk groter ingekl ...
Wij hebben ook de aer+ aangeschaft. Heel blij mee maar wel nadeel dat hij niet in een fietstas past? Neem je hem wel eens mee op de fiets en zo ja hoe?
Ja! Er was op dit forum een tijd geleden iemand met een goede tip voor een soort haak. Deze heb ik uiteindelijk niet gekocht omdat ie vrij prijzig is. Ik heb het eerst geprobeerd met zo'n fietsenbinder/spin en dat werkt perfect :). Ik hang m aan de zijkant vh achterwiel.
Hier de Aer en bevalt goed! Ik vind hem juist niet instabiel. Veel geld ja, ...
Zo persoonlijk is het dus.
Op het oefenpad in de winkel was het echt niet te doen. Ding rammelde als een goedkope speelgoed buggy 🙈
Ook een met een simpel bochtje maken ging hij al bijna op zijn kant.
Ik heb de buggy van little dutch. Die klapt ook vrij compact in + je kan er een draagband aan klikken waardoor je hem zo als schoudertas mee kan dragen. Vond die in prijs ook meevallen vergeleken met joolz.
Tot nu toe de Joolz Aer niet hoeven inchecken. Past in het bagagevak… dus geen getil tot de bagageband. Heel blij mee en binnenkort gaan we hem gewoon weer verkopen 👍🏻