20 Reacties

4 jaar geleden

Ja. Dat hoorde ik ook en dat doe ik zelf ook. Pas ook wel op met thee er nog naast want in veel thee zit ook nog cafe茂ne..

4 jaar geleden

Mijn arts beveelt maar 1 tas koffie aan 馃槶 afkicken dus!

4 jaar geleden

In Chocola schijnt ook cafe茂ne te zitten 馃槬 Ik hou het zelf maar op 1 kopje koffie en verder kruidenthee. Gember of muntthee, geen cafe茂ne en helpt tegen misselijkheid!

4 jaar geleden

Mag deca koffie? Weet er iemand dit?

4 jaar geleden

Reactie op mommytobek

Mag deca koffie? Weet er iemand dit?
Maximaal 2 kopjes cafe茂nevrije koffie wordt geadviseerdm

4 jaar geleden

Reactie op Lindner

Maximaal 2 kopjes cafe茂nevrije koffie wordt geadviseerdm
Oh echt, zit daar ook een limiet aan 馃檲 Had ik vandaag heel enthousiast ingeslagen haha, goed om te weten. Ik probeer het nu ook bij 1 kopje normale koffie per dag te houden

4 jaar geleden

Reactie op Kirsty123

Oh echt, zit daar ook een limiet aan 馃檲 Had ik vandaag heel enthousiast ing ...
Jaa stom he 馃檲

4 jaar geleden

Pickwick heeft rooibos thee in 4 smaken zonder cafe茂ne. Ik vind die wel ok茅 馃槄. Wel jammer dat de favoriete theetjes niet meer massaal gedronken mogen worden.

4 jaar geleden

Ja 2 kopjes maximaal. En pas ook op met thee met cafe茂ne. In rooibos zit dit niet gelukkig :)

4 jaar geleden

Pickwick heeft rooibos thee in 4 smaken zonder cafe茂ne. Ik vind die wel ok茅 ...
Wat een handige tip ! Dankjewel 馃グ Ik wist dat niet eens hahaha

4 jaar geleden

Pickwick heeft - naast de cafe茂nevrije rooibossmaken - een nieuwe vier smaken verpakking! Fruit fusion variation box. Vandaag gekocht, zelf nog niet uitgeprobeerd 馃槉

4 jaar geleden

Let ook op met venkelthee, dit mag je namelijk niet meer volgens de zwangerhap

4 jaar geleden

Reactie op LotteS87

Pickwick heeft - naast de cafe茂nevrije rooibossmaken - een nieuwe vier smak ...
Goede tip! In groene thee zit trouwens ook al minder dan in zwarte thee en in witte thee nog minder, dat drink ik ook wel eens. En ik zag dat je ook groene rooibosthee hebt met munt van clipper, misschien lekker voor de variatie.

4 jaar geleden

Ik drink 1 tas koffie per dag Max 2 en thee drink ik wel gewoon, misschien toch maar op zoek naar cafe茂ne vrije thee dan.

4 jaar geleden

Pickwick heeft rooibos thee in 4 smaken zonder cafe茂ne. Ik vind die wel ok茅 ...
En Pickwick heeft ook fruit-thee zonder cafe茂ne, als je niet zo van Rooibos houdt!

4 jaar geleden

Toevallig iemand die weet of je dit (onbeperkt) mag drinken tijdens de zwangerschap?

4 jaar geleden

Ik doe heel erg m鈥檔 best om geen of 1 tot maximaal 2 kopjes koffie per dag te drinken 鈽曪笍馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Chlo茅1

Toevallig iemand die weet of je dit (onbeperkt) mag drinken tijdens de zwan ...
In de Bambu van A. Vogel zit chicorei en dat is niet goed tijdens je zwangerschap naar ik heb gelezen. Ik heb zelf geroosterde spelt gekocht van Chikko Not Coffee en vind dit met warme amandelmelk een lekkere vervanger :-)

4 jaar geleden

Reactie op Fluffels

In de Bambu van A. Vogel zit chicorei en dat is niet goed tijdens je zwange ...
Bedankt voor de tip! 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben gestopt met koffie. Drink rooibos of cafe茂ne vrije thee. Ik drink ook geen cola. Maar chocola eet ik nog wel. Maar ook niet elke dag, misschien straks wat meer met de feestdagen. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gevraagd, maar het ging er meer om dat het een verslavend middel was. Begreep ik toen. Maar daar kan ik ook naast zitten. Ik nam toen alleen een caramel machiato af en toe 1x in de maand hooguit, als ik er gewoon echt ontzettend veel zin in had, maar daar zit meer suiker in als cafe茂ne 馃槄