18 Reacties

4 jaar geleden

Niet zo bekend in Utrecht, maar kreeg van de verloskundige de tip vooral te kijken naar de scholing en vergoedingen. Heeft mij erg geholpen bij mijn keuze!

4 jaar geleden

Reactie op Liesemeis

Niet zo bekend in Utrecht, maar kreeg van de verloskundige de tip vooral te ...
Bedankt voor je tips!

4 jaar geleden

Hoi hoi! Ik woon zelf ook in Utrecht en ben nu 10 weken zwanger. Mijn beste vriendin raadde Naviva kraamzorg aan (grote landelijke organisatie). Zij heeft deze kraamzorg organisatie 2 keer gehad (2019 en 2021) en was hier erg tevreden over! Zij had deze organisatie gekozen op aanraden van andere vrienden van hun die ook tevreden waren. Ik heb ze zelf ook gekozen nu en al war mailtjes gehad; tot nu toe een fijne ervaring dus ik ben er blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op m548

Hoi hoi! Ik woon zelf ook in Utrecht en ben nu 10 weken zwanger. Mijn beste ...
Naviva heb ik indd naar zitten kijken! Bedankt voor je ervaring! Ik twijfel tussen Naviva & Mama, vanaf welke week heb jij je aangemeld? Bij kraamzorg mama stat “zo vroeg mogelijk”, maar wil natuurlijk ook niet té vroeg 🤭

4 jaar geleden

Ik heb nu 2x kraamzorg de waarden gehad. Ook fijne ervaringen geweest.

4 jaar geleden

Reactie op Mama1992

Ik heb nu 2x kraamzorg de waarden gehad. Ook fijne ervaringen geweest.
Ik ga eens kijken! Bedankt!

4 jaar geleden

Ik heb me aangemeld bij de kraamvogel (Nieuwegein)

4 jaar geleden

Reactie op Gisha

Naviva heb ik indd naar zitten kijken! Bedankt voor je ervaring! Ik twijfel ...
Ik heb het vorige week gedaan! Toen was ik 9 weekjes😁

4 jaar geleden

Ik zou vooral niet te rustig kijken, dat is mijn tip. 😉 Wij zijn vanaf week 9 bezig, hebben al ruim 15 verschillende gemaild en niemand heeft meer plek voor begin juli….. ben er zo verbaasd over, dit weet je toch niet bij je eerste zwangerschap! Ze zitten al vol tot half augustus, wat betekent dat mensen bij week 5 het al hebben vastgelegd! 😱😱 Dit is a’dam trouwens.

4 jaar geleden

Reactie op Mistique

Ik zou vooral niet te rustig kijken, dat is mijn tip. 😉 Wij zijn vanaf wee ...
Hahaha die leggen het al vast bij de eisprong ofzo ^^

4 jaar geleden

Reactie op m548

Ik heb het vorige week gedaan! Toen was ik 9 weekjes😁
Ah top! Ik ga eens bellen komende week!!

4 jaar geleden

Reactie op Mistique

Ik zou vooral niet te rustig kijken, dat is mijn tip. 😉 Wij zijn vanaf wee ...
Ooooh verschrikkelijk zeg! Week 5, dat is wel erg vroeg toch🙈 ik duim voor je dat je een fijne organisatie vindt alsnog!!

4 jaar geleden

Reactie op Liesemeis

Hahahaha hardop lachen 😂

4 jaar geleden

Reactie op Liesemeis

Haha jaa echt joh!! 😂😂

4 jaar geleden

Ik heb mij weer aangemeld bij Koru Kraamzorg. Dit is bij de eerste goed bevallen.

4 jaar geleden

Ik heb de verloskundige gevraagd om advies, heb daaruit Kraamwolk gekozen. Kleine organisatie.

4 jaar geleden

Ik heb mij aangemeld bij Kraaminzicht uit berg & Bosch (Bilthoven). Inderdaad ook veel die al vol zaten voor Juli..

4 jaar geleden

Ik heb mij aangemeld bij Kraaminzicht uit berg & Bosch (Bilthoven). Inderdaad ook veel die al vol zaten voor Juli..