9 Reacties
4 jaar geleden
Tussendoor veel gaan staan en stukjes lopen! Ik kreeg in t vliegtuig namelijk heel veel last van mijn benen, omdat t toch wel wat gekneld leek te zitten door mijn buik ofzo..
hopelijk valt de reis je mee! Fijne vakantie alvast😍
4 jaar geleden
Als je ook last krijgt van je stuit met lang zitten, kun je ook een stuitkussen kopen. Die had ik ook mee en zorgde ervoor dat ik het opzich goed volhield. Daardoor straalde de pijn niet door naar mn rug.
Verder ervoor zorgen dat je bij het gangpad zit, zodat je veel kan lopen en verplicht moet staan als iemand er langs moet. Elke beweging een stap verder van rugpijn.
En ik denk ook paracetamol mee, want met zo'n vlucht kun je het niet voorkomen denk ik.
4 jaar geleden
Ik ga bijna naar Curaçao dus ook een lange vlucht. Omdat ik helaas last van spataderen heb (al ver voor zwangerschap) heb ik steunkousen (tot onder de knie) Deze ga ik zeker ook dragen tijdens het vliegen. Mijn verloskundige raadde voor elke zwangere vrouw steunkousen aan tijdens vliegen (bv van stox compressie sokken)
Ik hoop dat het iig de rusteloze benen tegengaat en de bloedsomloop ondersteund 🤞🏻
Fijne vakantie!
4 jaar geleden
Een 40 den panty aan! Bekkenfysio gaf dat als tip als een soort van steunkousen. Verder had ik een plat kussentje mee voor in m’n rug. En zoals veel zeggen, af en toe even lopen dus een stoel aan het gangpad is top. Tis niet fijn zo’n reis.. zie ook al op tegen de terugreis, maar uiteindelijk is het het zeker waard allemaal! 😍
4 jaar geleden
Ben net terug van een heeerlijke vakantie naar Bonaire. Ik vond het vliegen prima te doen. Beter eigenlijk dan in bed liggen want dan heb ik steeds enorm last van m'n benen. Veel staan en lopen kon prima.
4 jaar geleden
Oh ja ik had ook compressiekousen gekocht! (Van de anwb) Ik vond het heerlijk zitten!