7 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even, ik heb precies het zelfde! En als ik toch in slaap val op m'n zij dan word ik wakker alsof er een trein over me heen is gereden 馃槴

3 jaar geleden

Ik heb maar n kwartier hoeven persen maar had er de eerste dagen ook last van. Denk ik van t persen. T trok bij mij vrij snel weg

3 jaar geleden

Reactie op Rondx2

Ik heb maar n kwartier hoeven persen maar had er de eerste dagen ook last v ...
Oh fijn dat het weggetrokken is! Hier al een maand geleden bevallen, maar de pijn lijkt erger te worden jammer genoeg

3 jaar geleden

Hoi ik heb dit exact zo! Maar slechts 12 minuten geperst. Ik verwacht ook nog wel dat het wegtrekt, het helpt bij mij wel er een dik dekentje oid onder te leggen om iets tegendruk te geven

3 jaar geleden

Ik heb het ook gehad en had uiteindelijk een keizersnede en dus niet geperst. Ik denk zelf dat het kwam van het diepe in en uit ademen om de wee毛n weg te puffen (34uur wee毛n gehad). Na een dag of 5 was ik het nare gevoel kwijt.

3 jaar geleden

Ik had dit ook voor een paar dagen, maar waarschijnlijk was het nog beurs omdat mijn zoontje me heel veel in mijn rechter ribben trapte tijdens de zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Liesemeis

Oh fijn dat het weggetrokken is! Hier al een maand geleden bevallen, maar d ...
Hier nu 6 weken geleden bevallen maar nog zoveel last van mn buik 馃槶 het word ook steedd meer, ondertussen ook tussen mn schouderbladen. Ik kan mn baby gewoon niet te lang beethouden of het word al te zwaar en pijnlijk. Heb ondertussen 2 echo's (1x onderbuik en 1x hele buik) en 5 bloedonderzoeken gehad maar de huisarts weet het niet meer. De verloskundige van het ziekenhuis dacht misschien nog mn bekkenbodemspier en dat de rest van mn lichaam nu overbelast is doordat die spier niet optimaal werkt. Heb zelf niet het idee dat dit het is, geen problemen bij plassen of iets, mja gezien er verder geen opties zijn maar proberen...