12 Reacties
3 jaar geleden
Toen mijn borsten nog niet goed afgestemd waren op ons zoontje had ik constant knobbels en plakkaten. Toen ging ik Lecithine gebruiken en merkte direct verschil! Driemaal daags 1 capsule. Nu slik ik het alleen als ik een knobbel voel opkomen en meteen verschil!
3 jaar geleden
Ik had de korrelvorm die je door de yoghurt kan doen :) aan de melk geen verschil gemerkt!
3 jaar geleden
Reactie op Lilalo
Brandende jeuk! En ik had het idee dat na 1 pil mijn melk al dunner was en ...
Moest ze hierdoor meer spugen?
Daar ben ik namelijk bang voor.
Hij spuugt al best veel, soms heel waterig en soms hele draadachtige room...
Ik hoop eigenlijk dat het door de lecithine een betere emulsie wordt
3 jaar geleden
Reactie op Lisaa1993
Moest ze hierdoor meer spugen?
Daar ben ik namelijk bang voor.
Hij spuugt ...
Weet ik niet. Toen spuugde ze nog niet zo. Inmiddels (10 weken) wordt er een stuk meer gespuugd. Had wel toen het idee dat er meer melk omhoog kwam en weer werd ingeslikt (verborgen reflux). Daarom durfde ik ook niet door te zetten. Waarom wil je het gebruiken?
3 jaar geleden
Reactie op Lilalo
Weet ik niet. Toen spuugde ze nog niet zo. Inmiddels (10 weken) wordt er ee ...
Ik heb dus nu al een paar keer gehad dat zoontje niet wilde drinken uit één van mijn borsten, alsof het hem niet smaakte laat maar zeggen en dat ik een hele harde schijf in mijn borst kreeg die middag/avond/volgende dag. Alsof er beginnende ontsteking aankwam.
Na wat doorzetten, drinkt hij het in de nacht er dan uit bij mij. Maar lijkt hier dan dus wel echt last van te hebben en erg op te werken.
Echt alsof er iets niet oke zit in die borst 🤷🏼♀️
De dag ervoor en de dagen nadat hij moeite heeft met deze borst (want het gaat ook periodes goed) spuugt hij meer en lijkt dus echt last te hebben van zijn maagje/zuur.
Hij heeft denk ook last van verborgen reflux. Slikt namelijk bijna altijd hetgene wat omhoog komt weer door.