11 Reacties

4 jaar geleden

Bedoel je misschien een coslieper ? Deze kan je aan het bed zetten en je kan 1 zijkant naar beneden schuifen

4 jaar geleden

Reactie op Elisabeth26

Bedoel je misschien een coslieper ? Deze kan je aan het bed zetten en je ka ...
Co sleeper bedoel ik

4 jaar geleden

Reactie op Elisabeth26

Bedoel je misschien een coslieper ? Deze kan je aan het bed zetten en je ka ...
zoiets zou handig zijn maar ik zoek echt iets voor een langere tijd. Zodat ik een kindje er ook uit kan halen als het kan staan

4 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

zoiets zou handig zijn maar ik zoek echt iets voor een langere tijd. Zodat ...
Hmm dan durf ik het niet te zeggen. Hoop dat alle andere mensen tips voor jehebben waar je wat aan hebt

4 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

zoiets zou handig zijn maar ik zoek echt iets voor een langere tijd. Zodat ...
Je hebt van die ledikantjes waar je spijltjes uit kunt halen, dat is natuurlijk wel pas als je kindje wat ouder is, maar dan kan hij/zij er zelf in en uit. En anders kijken of er in de buurt een kinderopvang een bedje weg doet, die hebben vaak van die zijkanten die je kunt wegklappen

4 jaar geleden

Je heb in de kinderopvang van die evacuatie bedjes die ze gebruiken bij ontruimingen (wel op wieltjes maar die kunnen er ook af) Daar zit iig een deurtje in. Wellicht dat deze ook tweedehands te krijgen zijn? Ze worden weleens op marktplaats aangeboden. De bodem kan alleen niet omhoog dus met een kleintje alsnog veel bukken.

4 jaar geleden

Ik heb zoiets wel eens voorbij zien komen maar ik ben de naam even vergeten 😅 zal even zoeken of ik het nog kan vinden

4 jaar geleden

https://cryless.nl/product/hoog-ledikant/ deze bedoelde ik! Volgens mij is dit vrijwel het enige product in zijn soort... maar ik kan me voorstellen als dit niet je smaak is:)

4 jaar geleden

Een stokke bed?

4 jaar geleden

Dit misschien iets?

4 jaar geleden

Reactie op Ambersp

https://cryless.nl/product/hoog-ledikant/ deze bedoelde ik! Volgens mij is ...
ja dit is wel het idee wat ik zoek qua deurtje alleen is het niet echt mijn smaak.