17 Reacties

2 jaar geleden

AH huismerk baby-pap zit geen honing in. Dus die kan je denk ik gerust vaker geven

2 jaar geleden

Ik geef zelf gewoon huismerk van de Aldi. Waarom zou je olvarit niet elke dag geven? Ik weet wel dat rijstpap afgeraden word dagelijks te geven (als in rijst in het algemeen word dagelijks afgeraden ivm een stofje erin).

2 jaar geleden

Reactie op Mixelle91

Ik geef zelf gewoon huismerk van de Aldi. Waarom zou je olvarit niet elke d ...
In olvarit zit honing

2 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje Brinta

2 jaar geleden

Reactie op Atroxmons

In olvarit zit honing
Oke, dat wist ik niet 馃檨

2 jaar geleden

Reactie op Mixelle91

Ik geef zelf gewoon huismerk van de Aldi. Waarom zou je olvarit niet elke d ...
Ik let zelf ook op de hoeveelheid zout dat erin zit, Brinta heeft namelijk rond de 0,5gr zout per 100gr en huismerk aldi 0,15.

2 jaar geleden

Wij geven gewoon wat wij zelf ook eten: volkoren havermout van AH. We mengen het zelf met havermelk en voor hem met halfvolle koemelk. We maken het de avond van tevoren en zetten het een nachtje in de koelkast. 鈥楽 ochtends wat vers fruit er doorheen en klaar. Hij vindt het heerlijk.

2 jaar geleden

Biobim 7 granen geven wij

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Ik geef mijn zoontje Brinta
Mogen kinderen vanaf 1 jaar nog steeds geen honing eten?

2 jaar geleden

Reactie op Anne89.

Wij geven gewoon wat wij zelf ook eten: volkoren havermout van AH. We menge ...
Geef je het dan koud, of warm je het nog weer op? Super handig als het alvast klaar staat!

2 jaar geleden

Geef je het dan koud, of warm je het nog weer op? Super handig als het alva ...
Wij eten het allemaal koud. Omdat het een nachtje in de koelkast heeft gestaan is de havermout lekker zacht geworden. Zelf gooien we er nog wat noten in meestal. Ik weet even niet wat eventueel de voordelen van speciale baby varianten zijn, maar wel dat gewone havermout ook nog eens een stuk goedkoper is!

2 jaar geleden

Wij geven geplette havervlokken met water of melk... Het heeft geen toevoegingen etc. dus ideaal!

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt elke ochtend Brinta

2 jaar geleden

Dit recept vind mijn kindje heerlijk! Havermout Recept 1 liter amandelmelk 500 ml water 250 gram havermout (ik gebruik die van de foto voor ons allen) 4 peren Handje rozijnen Handje lijnzaad Eetlepel chiazaad (optioneel) Eetlepel hennepzaad (optioneel) 5 dadels (optioneel voor zoetere smaak) 2 theelepels kaneel Peren schillen, wassen & snijden. peren in 500 ml water koken. Grote pan gebruiken. Havermout toevoegen met 500 ml amandelmelk en aanvoelen of er nog af en toe wat amandelmelk bij moet. Dik laten worden en heel goed roeren tussendoor, brand anders erg snel aan. Mocht je dadels gebruiken deze even 5 minuten laten wellen in een bakje. Handje rozijnen, kaneel, zaden & dadels toevoegen. Goed roeren en erna alles pureren. Circa 3 dagen te bewaren in de koelkast en heel makkelijk om in te vriezen. Dit is perfect als mealprep voor een langere tijd en bespaard je heel wat gedoe in de ochtend. Je kunt het de avond ervoor uit de vriezer halen. En dan in de ochtend doe je er een scheutje water bij. Je kunt het of in een pannetje opwarmen of kort in de magnetron. Zelf gebruik ik de magnetron niet voor mijn kindje.

2 jaar geleden

Ik geef Nestl茅 cerelac elke dag. Je hebt met en zonder honing

2 jaar geleden

Reactie op Anne89.

Wij geven gewoon wat wij zelf ook eten: volkoren havermout van AH. We menge ...
Dit doe ik nu ook zo 馃憤 alleen doe er ook groente doorheen (ijsblokjes vriezer)anders krijgt ze geen groente binnen 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Sashimi

Dit doe ik nu ook zo 馃憤 alleen doe er ook groente doorheen (ijsblokjes vrie ...
Heel slim, dat ga ik ook eens testen!