17 Reacties

4 jaar geleden

Oe, dank je wel voor het delen! Ik vind dit namelijk heel erg lekker 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op ffabmsu

Pfff mijn man ging het eten, toch maar even gecheckt had er zin in door die geur 馃槼馃槼

4 jaar geleden

Huh, veel van deze claims slaan echt helemaal nergens op hoor. Dit is een duidelijk hoax artikel. In geen enkele noodles zit styrofoam. Andersom wel, sommige noodles zitten in een styrofoam bakje ;)

4 jaar geleden

Alleen instant noodles? Dus in een restaurant waar ze noodle soup zonder pakjes serveren niet?

4 jaar geleden

Reactie op peperupi

Alleen instant noodles? Dus in een restaurant waar ze noodle soup zonder pa ...
Dit artikel gaat over instant noodles.. durf t niet te zeggen

4 jaar geleden

Dit staat in de zwangerhap app

4 jaar geleden

Wel is gehoord van zwangerhap? App van het voedingscentrum. Dat instant noodles niet gezond zijn is wat anders, maar dat je er een miskraam van kan krijgen lijkt me heel ver gezocht.

4 jaar geleden

Reactie op BizzyBee

Wel is gehoord van zwangerhap? App van het voedingscentrum. Dat instant noo ...
Heb de app ook wilde Alleen delen wat ik heb gelezen.

4 jaar geleden

Dit is echt een onzin artikel. De samenvatting is dat je niks te veel moet eten en dat je allergisch kan zijn voor ingredi毛nten. En piepschuim?! Echt waar jongens? Denk je niet dat dat door ongeveer iedere wet die ook maar enigszins te maken heeft met voedsel eruit gefilterd wordt?

4 jaar geleden

Oh en!!! Ze zeggen dat noedels invloed hebben op het lichaam vanwege chemicali毛n. Wisten jullie dat keuken zout, vitamine d, eiwitten en alles dat in eten zit chemicali毛n zijn? Wow wat bijzonder dat dat dan invloed heeft op je lichaam!!! 馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Komt jammer genoeg een beetje over als angst zaaien.

4 jaar geleden

Wauw ik heb toevallig voor morgen op mijn werk roerbak noodles gehaald. Is dat hetzelfde als instant noodles? 馃槺

4 jaar geleden

Sorry maar dit is echt totaal niet onderbouwd. Je kan er een miskraam van krijgen want de voedingsstoffen die in noodles zitten hebben invloed op de ontwikkeling van de foetus? Welke voedingsstoffen dan? En wat voor invloed? Patat is ook zout en vet, krijg je ook geen miskraam van hoor. Je krijgt een miskraam omdat er in de aanleg van het vruchtje iets niet goed gaat en/of er is iets mis in je baarmoeder. Je krijgt echt geen miskraam van noodles eten馃槀 het is vast lief bedoeld, maar laten we vooral even realistisch blijven. Het is allemaal al spannend genoeg

4 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Wauw ik heb toevallig voor morgen op mijn werk roerbak noodles gehaald. Is ...
Niks mis mee hoor, smikkel maar lekker op morgen

4 jaar geleden

Reactie op ffabmsu

Gewoon lekker van genieten hoor! Het is niet gezond maar af en toe kan prima. Je krijgt er heus geen miskraam van, artikel is totaal niet (wetenschappelijk) onderbouwd