11 Reacties

2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit ook gedaan en deed het dan voornamelijk als hij zijn schoentjes aan had. Hij liep op zijn tenen met het been wat hij ook altijd naar buiten draaide tijdens het tijgeren. Het is ook opeens weer over gegaan! Vooral veel op blote voeten laten lopen en het hielp om meer te bukken (als hij aan mijn handen liep)
Doet ze het met staan wel goed?

2 jaar geleden
Reactie op Beeb124
Mijn zoontje heeft dit ook gedaan en deed het dan voornamelijk als hij zijn ...
Nee met staan ook niet, ze wil het liefst geen gewicht erop, op de hak, voor om de balans te houden moet dat soms wel even. Maar nu heeft ze dus een manier gevonden om toch te lopen en dus gaat ze op haar tenen. De andere kant zet ze heel duidelijk heel anders en dus goed neer. Ze deed met beide benen en voeten hetzelfde maar van de een op de andere dag doet ze zo. Mij gevoel zegt dat er toch iets pijn doet.

2 jaar geleden
Nog even een update: het is vanzelf weggegaan, kinderfysio is langs geweest en ze dacht aan heupontsteking. Dus als er meer kindjes dit plots krijgen na een virale infectie (bijv handmondvoet ziekte) dan kan het een onschuldige heupontsteking zijn, het ziet er vreselijk uit maar het is onschuldig en gaat vanzelf weg. Hier enorme opluchting in ieder geval.
Wij vonden het heeeel gek dat er bijna niks over te vinden is online. Terwijl het best vaak blijkt voor te komen 🤷♀️.