6 Reacties
21 dagen geleden
Geen ervaring mee, sterker nog ik heb er nog nooit van gehoord. Als ik het zo zie vind ik het er vooral veel te duur uit zien 🫣😅. Het is niet gek dat je er schuldgevoel van krijgt, als je zo vaak reclame etc ziet, het is voor hun de bedoeling dat jij het gevoel krijgt dat je het "moet" kopen.
Als het je echt wat lijkt en het is binnen je budget prima, maar heel eerlijk het meeste wat ik zo zie heb ik ook voor 2-3 euro op Vinted gezien. Misschien kan je er wel wat inspiratie uit halen en zelf een beetje kijken waar je vergelijkbaars kan krijgen, maar ik vind het zelf er uit zien als geldverspilling als ik heel eerlijk ben 😅
20 dagen geleden
Ik snap je helemaal, dit had ik helemaal in het begin met ons zoontje!
Ik vond de boxen er ook super gaaf uitzien, vooral die voor de jongere kindjes.
Ik heb uiteindelijk nooit boxen besteld, maar heb gewoon de items die me super fijn leken gezocht via Vinted en apart gekocht.
Daarna aan dezelfde prijs kunnen doorverkopen, dus voor mij was het dat geld wel waard.
Het is heeel kwalitatief!
Ps. Zoals hieronder gezegd kan je ook soortgelijke - maar wel van een andere kwaliteit en categorie meestal- dingen terugvinden, zeker als je Montessori speelgoed zoekt.
18 dagen geleden
Je kunt het ook huren via SpeelLokaal Apeldoorn (verzenden door heel NL). Is een stuk goedkoper dan alles aanschaffen en je stuurt het gewoon weer terug naar afloop, dus ook niet dat je hele huis vol komt te staan enzo!