18 Reacties
2 jaar geleden
Wat je kan overwegen.. geur zakjes.. het is niet bepaald milieuvriendelijk dus voelt beetje tegenstrijdig, maar het helpt wel. Wij hebben altijd een rol mee in de luiertas voor als we onderweg een poepluier hebben..
En wij hadden nu ook Tommy tippee met zo’n cassette, vind de geur meevallen, totdat je die klep open doet haha.. wij hebben een kleine dus die zit ook vrij snel vol wat natuurlijk scheelt.
Maar omdat we nu een twee kindje krijgen en beide nog in de luiers gaan we over naar diaperchamp ? Gewoon zo’n grote die ze ook op de crèche hebben haha.. gewoon lekker makkelijk voor twee kids en geen gedoe meer met die cassettes! Als het allemaal echt vies is kan er een geur zakje omheen, of direct in de container
2 jaar geleden
Reactie op Atroxmons
Wij hebben een heel eenvoudige luieremmer met een deksel er op (ik dacht He ...
2 jaar geleden
Wij hebben de korbell.
Staat zelfs in de woonkamer en wij ruiken (op moment van luier weggooien na) geen vieze geur.
https://www.babypark.nl/korbell-luieremmer.html?color=596&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhc-sBhCEARIsAOVwHuQ7g1OIiDrRfLRzYc6WX8egqquJFqXXZJv7xqD0zQsHLN2rPa05CbgaAnAGEALw_wcB
2 jaar geleden
Reactie op Atroxmons
Wij hebben een heel eenvoudige luieremmer met een deksel er op (ik dacht He ...
Deze hebben wij ook idd! Echt een topper eigenlijk. Super simpel ding maar toch werkt het goed. Om hem wat "gezelliger" te maken hebben we hem in een rotan mand gezet met deksel.
Ook hebben we van die grote lila geurzakken (die naar lavendel ruiken) van de AH geloof ik er in zitten en poep doen we in de kleine geurzakjes extra van de etos 👌🏼
2 jaar geleden
Reactie op Skanouk
Wij hebben wasbare luiers die stinken minder vind ik. Maar wat ik doe zowel ...
Ik hopen dat jouw luieremmer voor de wasbare luiers gewoon open staat, anders heb je binnen no-time amoniak luiers. Maar een open luieremmer voor de wasbare luiers stinkt indd niet ;)
VRIEND
2 jaar geleden
Hier gewoon een prullenbak met vuilniszak erin. Poepluiers in een geurzakje van jumbo en om de dag vuilniszak wisselen. Nergens last van nare geurtjes 😅