13 Reacties

2 jaar geleden

Hier bij tandjes of kiezen altijd tandjes poep en gelijk rode billen. Voorzichtig schoonmaken, drogen en dan billen zalf

2 jaar geleden

Ja dacht ik zelf ook 🤷‍♂️

2 jaar geleden

Ja zou ook even afwachten hoor. Tandjes is waarschijnlijker

2 jaar geleden

Waarschijnlijk tandjes. Je kan ook een beetje opletten met wat je haar te eten geeft: kiwi is misschien niet zo'n goed idee nu. Daarnaast veel smeren, zeer vaak verschonen en als het echt heel erg is, afspoelen onder de douche ipv doekjes gebruiken. Op de doekjes babyolie doen werkt ook erg goed. Doet het een stuk minder pijn. Sterkte!

2 jaar geleden

Thnx.voor de tip! Wat is er dan met kiwi want dat vind ze wel echt heeerlijk

2 jaar geleden

Hier ook vaak met tandjes. Weleda billencreme en billenzeep (laat een vettig laagje achter na het douchen) zorgen dat het hier vaak met een dag of 2 echt weg is. Topspul. Wat al gezegd is, ècht vaak verschonen. Bij iedere plasluier al. En als het kan even zonder luier laten rondlopen / kruipen zodat de billen ff goed kunnen drogen

2 jaar geleden

Reactie op Kimm1991

Thnx.voor de tip! Wat is er dan met kiwi want dat vind ze wel echt heeerlij ...
Dat is zuur en ze werken laxerend 😁

2 jaar geleden

Medela tepelkloven zalf 🙏👌🏼 ik zweer erbij een dun laagje is het zo over en het beschermt perfect tegen de volgende zure poepluier!

2 jaar geleden

Wij hebben al weken enorme luieruitslag en smeren al veel te lang hormoonzalf. We gaan nu experimenteren met andere luiers... zijn een beetje radeloos.

2 jaar geleden

Reactie op Meave

Medela tepelkloven zalf 🙏👌🏼 ik zweer erbij een dun laagje is het zo over ...
Hmmm deze kunnen we ook nog proberen....

2 jaar geleden

Reactie op Lilalo

Wij hebben al weken enorme luieruitslag en smeren al veel te lang hormoonza ...
Ook als miconazolnitraat van de apotheek geprobeerd? Hier bleek het een schimmeltje toen het niet weg ging.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ook als miconazolnitraat van de apotheek geprobeerd? Hier bleek het een sch ...
Ja we hebben een mix van micronazol en hydrocortisol. Micronazol alleen werkte niet

2 jaar geleden

Dankjewel voor alle reacties. Wij hebben ook 2 dagen hydrocortisol gesmeerd en het is zo goed als weg