12 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind de namen juist heel leuk samen en helemaal niet aso. Vaak is dit je eigen associatie met bepaalde namen. Mensen om je heen zullen ongeveer een paar weken nodig hebben om te wennen aan de namen en dan weten ze niet beter ;)
Charlie is een superleuke naam, maar ik vind Colin mooier, ook straks als volwassen man.
Wij hebben ook bewust gekozen voor twee andere klanken, maar wel passend bij elkaar.
4 jaar geleden
Overigens vind ik Emelie en Colin prima bij elkaar passen, maar namen hoeven ook niet perfect bij elkaar te horen vind ik. Het is niet zo dat broer en zus zich de komende 80 jaar iedere keer samen voorstellen ☺️ Dus ik zou gewoon voor Colin gaan!
4 jaar geleden
Colin super leuk. Helemaal geen Aso naam!
Vind Colin ook leuker als volwassene naam dan Charlie en die zou ook nog voor een meisje kunnen.. Ik zou kiezen voor Colin, lekker stoer en modern
4 jaar geleden
Ten eerste vind ik dat je moet wat bij jou goed voelt. Maar je vraagt onze mening...
Ik vind Colin wel een aso naam, hou er niet van. Vind Charlie 1000x mooier. Ik vind Emelie en Colin ook niet matchen, Emelie is in mijn ogen een beetje kak (wat ik juist mooi vind!) en Colin dus juist aso.
Emelie en Charlie matcht wel... Niet teveel ie :)