3 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg! Heb namelijk exact hetzelfde probleem. Heb al contact gehad met Medela voor de oplossing maar we zijn nog niet verder gekomen. De tips vanuit Medela: - zit het witte o-ringetje er nog op? - alle onderdelen afwassen met puur afwasmiddel (onverdund) Ik heb zelf het volgende al geprobeerd maar zonder succes: - alle onderdelen afwassen met puur afwasmiddel (onverdund) - alle onderdelen gesteriliseerd in de flessensterilisator - alle onderdelen uitgekookt in een pan kokend water (inclusief een druppel afwasmiddel erin) - alle onderdelen laten weken in natuurazijn De gouden tip is welkom! 🙏🏻

2 jaar geleden

Ik gebruik zelf Youha's, maar als er geen vacuüm meer komt is het vervangen van het membraan/ventiel vaak de oplossing (als de kolf wel goed in elkaar zit).... Misschien is dat bij de Medela ook wel zo?

2 jaar geleden

Reactie op Manonneke_db

Ik volg! Heb namelijk exact hetzelfde probleem. Heb al contact gehad met Me ...
Heb mijn membraan gecheckt en inderdaad: ik mis het kleine O-ringetje! Dank je wel voor je reactie ❤️