11 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik hem wel! Voel me er zelf fijner bij, maar fietshelm is niet verplicht voor een baby. Mijn dochter zit prima met haar helmpje op de fiets馃ぃ

3 jaar geleden

Ik gebruik ook een helm voor mijn zoontje

3 jaar geleden

Wij zijn nog niet wezen fietsen (wel heel veel zin in!), maar we gaan wel een helmpje gebruiken. Mijn vriend komt hier niet vandaan en zo luchtig als Nederlanders met fietsen omgaan (ik vroeger ook haha), daar denkt hij iets anders over ;). Als je twijfelt dan zou ik het gewoon wel doen. Veel plezier!

3 jaar geleden

Wij deden het in het begin niet bij mijn zoontje (nu bijna 3) en zag bij een vriendin dat haar zoontje er wel een had. Toen dacht ik: wat stom, dat ik daar nooit aan heb gedacht! Gelijk helmpje aangeschaft maar m'n zoontje was het al zo gewend zonder, dat het elke keer strijd was om zn helm op te krijgen. Die strijd hebben we opgegeven (heel slecht, I know). Dus tip: doe het vanaf het begin! ;)

3 jaar geleden

Ik had hier eerlijk gezegd niet eens over nagedacht, denk dat ik er wel een ga halen! Iemand tip waar je een betaalbare kan vinden?

3 jaar geleden

Ik heb het helmpje van bobike one, ik vind vooral fijn dat het helmpje zo licht is!

3 jaar geleden

Altijd een fietshelm!!!! Er zijn verschillende baby fietshelmen op de markt. Mag er niet aan denken dat we zouden vallen en dan moet denken had ik toch maar een helmpje opgezet. Ik ben zelf verpleegkundige en al zo nare dingen gezien van personen die geen helm droegen en dat waren volwassenen, laat staan bij babytje. Zouden ze echt verplicht moeten maken.

3 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Ik had hier eerlijk gezegd niet eens over nagedacht, denk dat ik er wel een ...
Decathlon

3 jaar geleden

Heb er gisteren gelijk 1 aangeschaft! Dank jullie wel

3 jaar geleden

Toevallig een bij de Lidl gescoord met korting. Zit zelfs een rood lampje achterop 馃槀

3 jaar geleden

Altijd, ook nu de oudere broers zelf fietsen. Krijg je misschien opmerkingen, maar je schaadt er niemand mee door je kind een helm op te doen 馃槉