11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb vorig jaar een Roompot park in Domburg gezocht. Wij hadden een chalet en daar stond een hek om de vier/vijf huisjes. Vond ik heel rustgevend dat onze zoon van toen bijna twee nergens heen kon. En ik heb ook ooit in de bronzen emmer in Drenthe gezeten. Fijne overzichtelijke tuin bij de chalets. Beetje gedateerde badkamer en keuken maar wel een leuke woonkamer. Fijne vakantie!

4 jaar geleden

Marveld! Vorig jaar 2 weken vakantie gehad en we gaan dit jaar weer. Kwalitatief goed park. Veel faciliteiten en veel leuks om te doen voor kids.

4 jaar geleden

Wij gaan volgende week naar dierenbos in Vinkel. Hier lopen allerlei boerderij dieren los; fijne huisjes, veel te doen 茅n je kunt gratis naar dierentuinen in de buurt. Aanrader!

4 jaar geleden

Reactie op Femmes

Wij gaan volgende week naar dierenbos in Vinkel. Hier lopen allerlei boerde ...
Ook hele goede berichten over gehoord van mensen die er (meermaals) geweest zijn!

4 jaar geleden

Iemand een aanrader voor een leuke Centerparcs met een kindje van 4 maand?

4 jaar geleden

Er zijn een aantal vakantie parken die ook speciale baby huisjes hebben. Land van Bartje onder andere.

4 jaar geleden

Vriendinnen die al kinderen hebben, zijn allemaal enthousiast over de sprookjescamping: https://sprookjescamping.nl/camping-drenthe

4 jaar geleden

Ik volg eventjes! Ik en mijn man willen eind december tussen kerst en oud en nieuw namelijk ook met ons dochtertje (ze is dan +-5 maanden oud) eventjes een paar dagen weg. Alleen alles wat ik vind is een vrij prijzig Wij kijken namelijk op tui en vakantie discounter.. wellicht dat t ook daar aan ligt 馃槤

4 jaar geleden

Dormio Resort in Maastricht, heerlijk nieuw en mooie omgeving

4 jaar geleden

Wij gaan altijd naar centre parcs. En zijn we ook van plan als de kleine straks 3-4 maanden is. Veel zijn nu vernieuwd, dus de huisjes/kamers zijn weer helemaal strak 馃

4 jaar geleden

Dierenbos Vinkel Familiecamping de belten Deze kan ik allebei wel adviseren Meeste landal en centerparcs zijn ook altijd wel prima.