7 Reacties
4 jaar geleden
Mijn man wil dit nu ook niet omdat hij het niet echt sexy vind dat een baby alles mee krijgt, in zijn beleving dan. Grappig dat mannen tegen vrouwen zeggen dat ze zich zo druk kunnen maken om niks 😂
4 jaar geleden
Ik snap dat niet helemaal, maar misschien komt het omdat het bij mij tegenovergestelde is. Mijn partner vindt me nu juist aantrekkelijker, omdat ik zwanger ben. Ik ben soms meer degene die het enger vind of geen zin heeft door de moeheid en misselijkheid. Niet leuk dat hij je geen antwoord er op geeft, want dat maakt je denk ik ook onzeker.
4 jaar geleden
Ik snap dat niet helemaal, maar misschien komt het omdat het bij mij tegeno ...
Idem hier, voel me er rot over naar hem toe. Ik heb vrijdag wat bloedverlies gehad nadat ik een stuk gerend had, en ondanks dat de verloskundige me verzekerd heeft dat het oke is en dat het vaak voorkomt zit dat me niet lekker.
@ktr sluit je alsjeblieft niet af, blijf erover praten! Zoek, door bijvoorbeeld jullie liefdestaal uit te zoeken, hoe jullie elkaar de liefde en waardering kunnen geven die jullie nodig hebben. Het klinkt misschien super zweverig.. Maar vaak uit iemand zn liefde in zn eigen liefdestaal en dat is niet altijd de zelfde manier waarop jij liefde wilt ontvangen. Zoek het eens op, baat het niet schaadt het niet ❤
4 jaar geleden
Ik herken het sexuele stuk niet.
Maar wel het knuffelen Ed. Ik ben behoorlijk prikkelbaar en de ene keer wil ik NIKS en de andere keer 1 vinger of alles 😂 Best wel eng.
Goed dat je er over praat.
Intiem zijn kan op verschillende manieren. Ik zou m’n behoeften blijven uitspreken. Misschien is massage een idee? Als je na de 12 weken bent kan dat prima. Dan hebben jullie toch een vorm van intimiteit 💓
4 jaar geleden
Er worden op dit moment ontzettend veel baby's geboren in mijn omgeving en ik hoorde dit ook vaak terug!
Wat er vaak uitkwam is: Dat mannen ineens anders naar je kijken toch een soort van verantwoordelijkheidsgevoel krijgen terwijl ze voorheen grotendeels met lust bezig zijn (ze hebben dan niks om over na te denken 🤭). Ze zijn zich er nu echt wel van bewust dat er een klein mensje in jouw groeit en dat kan soms de lust wegnemen haha. Vrouwen hebben vaak seks met liefde maar als wij heel erg druk zijn of gestrest hebben wij over het algemeen ook minder "zin"
Hopelijk helpt dit! 😘
4 jaar geleden
Ik snap dat niet helemaal, maar misschien komt het omdat het bij mij tegeno ...
Hier ook inderdaad. Mijn man is heel lief en zorgt goed voor me. Maar ik heb een tijdje gehad dat ik echt een beetje afkeer had van hem. Heb toen maar niks gezegd, hij kan er niks aan doen. Het is nu weer beter, knuffelen vind ik in ieder geval weer fijn. Dus nu heb ik het gezegd. Hij merkte wel dat ik afstandelijk was, maar snapt wel dat het geen zin had om het uit te leggen.
Stomme was. Mn zoon knuffelde ik nog wel dolgraag. Het was echt iets met hem. Arme lieverd...
4 jaar geleden
Ik kan uit eigen ervaring spreken als man. Bij mijn eerste dochter was ik vooral bang iets te raken ofzo (weet hoe dom het lijkt 😂). Daarnaast is het idee van een vrouw die zwanger is dat je gewoon wil dat niets overkomt met de moeder - kind.
Nu heb ik het met de tweede ook dat ik het niet zo zeer hoef en denk ik wel bij alles sinds ik weet dat wij zwanger zijn twee maal verstandig na.