40 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, ik kom uit oss. Het is mijn 4e zwangerschap maar mijn 2e kindje. Ik ben 16 juli uitgerekend

4 jaar geleden

Hoihoi! Ik kom uit Vught. Dit is m’n 2e zwangerschap. Ik ben 8 juli uitgerekend. Ik heb al een dochter van 14 maanden en krijg nu een zoon 💙

4 jaar geleden

Ik kom uit Bergen op Zoom! Eerste zwangerschap en 10 juli uitgerekend 💕

4 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ik kom uit Bergen op Zoom! Eerste zwangerschap en 10 juli uitgerekend 💕
Leuk! Ben daar opgegroeit😄 woon tegenwoordig in Oosterhout.

4 jaar geleden

Hoi, Ik kom uit Steensel, dichtbij dus! Hier ook de tweede zwangerschap. Zoontje wordt in april 2, ben 29 juli uitgerekend van ons tweede zoontje.

4 jaar geleden

Hoi hoi! Opgegroeid in de Randstad, maar woon sinds 6 jaar in Eindhoven. Dit is mijn 1e zwangerschap, op 10 juli uitgerekend van onze zoon 🥰

4 jaar geleden

Hoihoii! Oorspronkelijk kom ik uit lexmond, maar sinds 2017 woon ik in eindhoven ! 1e zwangerschap & 7 Juli uitgerekend ☺️

4 jaar geleden

Hoi! Ik kom uit Waalwijk, dit is mijn 2e zwangerschap. 1e zwangerschap is met ong 8 weken een miskraam geworden maar nu 25 weken zwanger van ons kleine meisje. 9 juli uitgerekend 💕

4 jaar geleden

Hoi hoi , ik kom uit Bonaire. Dit is mijn 1 zwangerschap. Ik ben 8 juli uitgerekend.

4 jaar geleden

Gastel, 21 juli uitgerekend, 2e zwangerschap

4 jaar geleden

Ik kom uit Hapert, dus vlakbij! Zwanger van ons eerste kindje en ook 15 juli uitgerekend 💙

4 jaar geleden

Hoi! Ik kom uit Den Dungen (naast Den Bosch). Dit is mijn vierde zwangerschap. We hebben al een dochter en 2 zoontjes en nu krijgen we weer een dochter 💕. Ik ben 19 juli uitgerekend.

4 jaar geleden

Noord-Brabant bedoel je neem ik aan?

4 jaar geleden

Reactie op AxJ

Ik kom uit Hapert, dus vlakbij! Zwanger van ons eerste kindje en ook 15 jul ...
Ook dichtbij mij! Leuk een jongetje!

4 jaar geleden

Ik woon in Steenbergen. Eerste zwangerschap en 11 juli uitgerekend. 😊✨

4 jaar geleden

Reactie op Marlou.

Ik woon in Steenbergen. Eerste zwangerschap en 11 juli uitgerekend. 😊✨
Dat is dichtbij! Leuk 🧸

4 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Dat is dichtbij! Leuk 🧸
Inderdaad dichtbij! En ook allebei even ver! 😄

4 jaar geleden

Wat leuk!!! Ik kom uit Gilze-Rijen en dit is mijn eerste zwangerschap! Ik ben toevallig ook 15 juli uitgerekend en we verwachten dan een meisje ❤️ hoe voel je je nu?

4 jaar geleden

Reactie op Dior25

Hoi hoi, ik kom uit oss. Het is mijn 4e zwangerschap maar mijn 2e kindje. I ...
Ik kom ook uit Oss. Is mijn eerste zwangerschap. Ik ben 30 juni uitgerekend.

4 jaar geleden

Reactie op Amasja

Ik kom ook uit Oss. Is mijn eerste zwangerschap. Ik ben 30 juni uitgerekend ...
Wat leuk om ook iemand uit oss te zien hier.... spannend je eerste zwangerschap. Gaat alles goed