10 Reacties

4 jaar geleden

Yes hier ook! Ondertussen al beter en niks aangedaan gewoon niet meer aangezeten en tijdens douchen gewoon extra gespoeld.

4 jaar geleden

Ja al 16 jaar een navelpiercing. Heb er tot nu toe nog nooit last van gehad. Normale zit er bij mij nog in. Goed spoelen meerdere malen per dag maar ook jou staafje goed ontsmetten en af en toe even bewegen zodat hij niet vast komt te zitten. Plak er eventueel een pleister op zodat je broek er niet aan komt.

4 jaar geleden

Misschien contact opnemen met de huisarts als het een echte ontsteking wordt.

4 jaar geleden

Ik vind afgekookt water met zout altijd wel helpen. Dat in een glas en dan even een paar minuten erop houden ☺️

4 jaar geleden

Ik heb mijn navelpiercing definitief eruit gehaald tijdens mijn eerste zwangerschap. Was er wel klaar mee toen. Ik zou idd goed spoelen met water. En mss als dit niet helpt. Ik had ook eens een geïrriteerde neuspiercing waar ik maar niet vanaf geraakte. Ik heb er toen Terramycine oogzalf opgesmeerd. Heel weinig. Op aanraden van mijn piercer. Na 1 dag er nooit meer last van gehad. Ook healing butter helpt goed.

4 jaar geleden

Ik heb bij mij vorige zwangerschap mijn navelpiercing met 12 weken eruit gehaald en na de bevalling toen mijn buik weer een beetje normaal was er weer in gedaan. Het was niet dicht gegroeit. Heb hem zelf ook alweer 17 jaar. Nu weer hetzelfde..

4 jaar geleden

Ik heb hem ook al jaren en haal hem er net als de vorige zwangerschap uit. Zat op een gegeven moment niet zo lekker meer. Heb hem erna weer ingedaan en hier ook niet dichtgegroeid. Het is alleen zo raar om mijn buik te zien zonder die piercing 😅

4 jaar geleden

Spoelen, wassen met ph neutrale zeep onder de douche en laten luchten.

4 jaar geleden

Reactie op Chan1989

Ik heb bij mij vorige zwangerschap mijn navelpiercing met 12 weken eruit ge ...
Ja ik wilde hem er dus ook uithalen.. maar ik heb vanmiddag toch even een piercingshop gebeld en die gaven aan hem nu ABSOLUUT niet eruit te halen..omdat je ontsteking dan kan inkapselen. Gewoon spoelen en laten rusten zeiden ze. Als de ontsteking eruit is mag ik hem er wel uithalen

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een ontsteking gehad, ook een crème gehad can de huisarts daarvoor en de piercing uit gedaan. Ik heb hem wel regelmatig even doorgeprikt en dat was bij mij maar goed ook omdat na een paar weken na de bevalling dat ik hem weer in wilde doen hij bijna dicht gegroeid was