6 Reacties
3 jaar geleden
Ach, aan de andere kant, die fout maakt hij nu 1x en nooit meer. Soms moeten ze het ook een beetje zelf uitvinden wat voor ze werkt.
3 jaar geleden
Ik merk zelf dat ik mijn partner ook niet echt de kans geef ofzo. Ik maak de fles, hij geeft hem. Nu de laatste weekenden start hij de dag op en is dus de eerste keer dat hij dat deed de pedippi van ons zoontje vergeten.. kan gebeuren dus 2 uur na de voeding alsnog gegeven maar wat voor ons routine is is voor hun niet echt. Ik merk zelf dat nu ik alles meer los laat ik hem ook met een goed gevoel achterlaat bij mijn man. En weet ook dat als hij iets niet vertrouwd hij mijn moeder wel belt 馃き馃槀
3 jaar geleden
Ik kwam toevallig vandaag n linkje tegen op wij.nl en heb m doorgestuurd naar m鈥檔 vriend, ik heb misschien bepaalde verwachtingen, maar hij ook. En, zoals met alles eigenlijk, erover communiceren helpt!
https://wij.nl/gezin/ouderschap/7-manieren-om-het-huishouden-te-verdelen-en-je-relatie-goed-te-houden/?utm_source=WIJ+%7C+Peuter-Kleuter&utm_medium=email&utm_campaign=27010&utm_content=20221025_peuter-kleuter&utm_term=item7_titel&mt=8caedf827b8027ca3666b6dcfc801a7d54f4c8612e38abfa521c73787b44b1a4