6 Reacties

6 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap was een HG zwangerschap. Daarom bij de tweede ook al een plank van aanpak gemaakt met de verloskundige en ziekenhuis. Dat ik 2 keer per week infuus kon krijgen en meteen mocht starten met zofran. Echter is het bij de tweede zwangerschap bij gewone misselijkheid gebleven. ik moet wel zeggen dat de misselijkheid en het spugen triggerde. Ook met 16 weken was de meeste misselijkheid weg. Hopelijk staat de HG niet teveel in de weg voor je wens voor een tweede. ☺️

6 maanden geleden

Ik volg, zelfde 🙈 Willen heeeeel graag een 2e. Gaan voor einde dit jaar proberen. Maar kijk daar wel heel erg tegenop 🤢

6 maanden geleden

Reactie op Cherry92

Mijn eerste zwangerschap was een HG zwangerschap. Daarom bij de tweede ook ...
Nam je direct zofran toen je wist dat je zwanger was? Of bij de eerste tekenen van misselijkheid? Of was het achteraf niet nodig?

6 maanden geleden

Reactie op -Alicia-

Nam je direct zofran toen je wist dat je zwanger was? Of bij de eerste teke ...
Ik heb achteraf geen zofran nodig gehad. Het plan was alleen wel dat ik meteen mocht starten met zofran.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik zag dit topic en ben heel benieuwd of er nog meer ervaringen zijn inmiddels en hoe ts er inmiddels in staat. Ik had bij de eerste zwangerschap ook hg en wij hebben nu over drie weken een gesprek met de verloskundige gepland om een voorbereidend plan te maken. Merk nu het 'echt' wordt dat ik het echt helemaal spannend vindt of dit echt gaat lukken allemaal maar aan de andere kant lijkt het me zo fijn en gezellig een tweede kindje.

één maand geleden

Ik lees ook graag mee of er nog meer ervaringen zijn! Wij hebben deze week een afspraak gehad bij de verloskundige ter voorbereiding en hoewel het niet helemaal de antwoorden/mogelijkheden bood die ik gehoopt had (twijfel achteraf ook of dat realistisch was), hebben we er na dit gesprek toch dezelfde middag nog een knoop in doorgehakt: we gaan voor een 3e kindje. Ik vind het onwijs spannend allemaal, maar kijk er ook echt naar uit om hopelijk nog een kindje te mogen krijgen!