7 Reacties

3 jaar geleden

Ja wij hebben dit gebruikt bij onze oudste zoon. Hij was toen 6 maanden en kreeg nutramigen 2 lgg vanwege een melkallergie. Dit hielp erg goed en was echt een verademing. Het spul stinkt wel en de luiers gaan er ook niet beter op ruiken😅 Heb je een specifieke vraag hierover?

3 jaar geleden

Reactie op LisaHans

Ja wij hebben dit gebruikt bij onze oudste zoon. Hij was toen 6 maanden en ...
Onze dochter ging eerst heel goed op pepti en dat was van korte duur In het ziekenhuis wilde ze haar restte en hebben ze haar op de een en andere dag op gewone zuigelingenvoeding gezet en ingebakerd en dat leek daar goed te gaan wel gelijk hele dunne waterdunne ontlasting Eenmaal thuis afgelopen maandag bleef de dunne ontlasting En vanaf dinsdag kwam toch ook weer wat onrust terug En nu is ze steeds meer onrustiger en wil ze slecht slapen en heel onrustig slapen Onze zoon had een koemelkallergie en ging super op de pepti Reageerde ook pas na 1 week op gewone zuigelingenvoeding Nu denken we dat saar dus ook nu gaat reageren Het ziekenhuis gebeld en die zegt heel simpel ze is ontslagen dus we helpen haar niet verder ….. En de jeugdarts van het cb wilt ons serieus nemen En gaf aan te kunnen starten met nutramigen dit omdat ze op een gegeven moment niet goed reageerde meer op de pepti is Maar ik vind beetje spannend omdat ik het niet ken…

3 jaar geleden

Oh saar is bijna 7 weken

3 jaar geleden

Reactie op LisaHans

Ja wij hebben dit gebruikt bij onze oudste zoon. Hij was toen 6 maanden en ...
Wij gebruiken voor onze baby van 11 maanden tot nu toe nutramigen 1 Want dat paste heel goed bij haar. En ondat al maanden moeilijk te verkrijgen is, heb ik van marktplaats besr veel gekocht. Nu heb ik over om te verkopen. Als je nodig hebt, hoor ik het graag.

3 jaar geleden

Reactie op A N A

Wij gebruiken voor onze baby van 11 maanden tot nu toe nutramigen 1 Want d ...
Haai haai Wij krijgen het vergoed dus hoef zelf niets te kopen maar bedankt

3 jaar geleden

Reactie op JessicaVanRoemburg

Haai haai Wij krijgen het vergoed dus hoef zelf niets te kopen maar bedan ...
Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Reactie op LisaHans

Hoe gaat het nu?
Gelukkig al stuk beter! We zien al wel verbetering