9 Reacties

3 jaar geleden
Het idee dat 1 liter teveel is, is gelukkig achterhaalt. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Mijn zoontje zat met 8 weken al op 950cc per dag. Maar vanwege verborgen reflux zijn we JPBM gaan gebruiken. Sindsdien drinkt hij minder en inmiddels zit er ook 4 uur tussen de flessen. Dus wellicht is dat een idee? Ik voeg 1 extra vol schepje toe aan 210cc.
Ik heb ook forte gebruikt maar merkte geen verschil met de normale voeding qua hoeveelheid drinken.

3 jaar geleden
Wij gaven tot over een maand (dochter toen 2 maand) ook nog steeds nutrilon profutura en ze was hier ook niet mee verzadigd en we merkte dat ze na haar dutjes altijd huilend wakker werd dus zodra de voeding de darme bereikte was het huilen/krampen. Eerst probeerde we met johannesbroodpitmeel als extra verdikking maar dat was het niet.. we zijn overgestapt naar Nan complete comfort die is iets dikker en hier is ze wel heel goed mee. Ze drinkt rond 19 u laatste fles en slaapt dan de nacht door tot 6 a 7 uur

3 jaar geleden
Reactie op MommyofElla
Wij gaven tot over een maand (dochter toen 2 maand) ook nog steeds nutrilon ...
Hallo, ik ben deze avond ook achter de nan comfort gegaan en deze is inderdaad dikker. Welke speen gebruik jij hiervoor. Deze avond was het geen succes, hij werd kwaad, vermoedelijk omdat het trager ging :( speentje 2 van avent geprobeerd en bleef huilen. Geen idee wat er was. Kan deze ook koud gegeven worden want hij kreeg tot nu toe altijd op kamertemperatuur. Ik hoop dat het de vermoeidheid was en dat het morgen wel lukt. En gelukkig had ik nog van zn andere poeder in huis