3 Reacties
3 weken geleden
Ik zou hier zelf druk op zetten. Mijn eerste zet na zo'n hoofdpijndagboek advies van de HA, zou zijn om een osteopaat te zoeken die ook kinderen behandeld. Die kijken veel verder naar mogelijke oorzaken van pijn (en vinden die vaak ook). Een osteopaat mag zelfs al een pasgeboren baby behandelen, dus vooral niet bang zijn dat dat de hardhandig zou zijn. Wij hebben zelf hulp gezocht bij een Osteopaat toen ons zoontje 1 maand oud was en extreem blij dat we dat hebben gedaan.
3 weken geleden
Wat vervelend en zielig. Het eerste waar ik aan moet denken is misschien ziet ze slechter waardoor ze veel moet concentreren en daardoor hoofdpijn krijgt. Hogelijk komen jullie snel achter de oorzaak en valt het allemaal mee
2 weken geleden
Mijn eerste ingeving vanuit mijn eigen ervaring is slecht zicht.
Ik was 2,5 jaar constant hoofdpijn, maar kon uiteraard niet echt zeggen dat ik niet goed kon zien omdat ik niet beter wist.
Mijn ouders zijn destijds snel doorverwezen naar een oogarts en daaruit is gebleken dat mijn ogen erg slecht waren en dus een brilletje gekregen.
Ik zeg niet dat dit ook zo is, maar misschien eens met je HA over hebben en vragen om een doorverwijzing naar de oogarts om dit ofwel uit te sluiten ofwel te ontdekken.