10 Reacties

4 jaar geleden

Misschien eens proberen met een navelpiercing voor zwangere vrouwen. Of is dit al zo鈥檔 navelpiercing?

4 jaar geleden

Is dit een speciaal voor zwangerschap ?

4 jaar geleden

Is idd ontstoken. Heb je al iets specifiek gedaan aan verzorging? Het kan zijn dat je lichaam het ib de huidige staat gewoon niet wilt. Dat heb ik vaker gehoord. Er uit halen is dan bet beste.

4 jaar geleden

Witte vaseline heeft mij altijd super goed geholpen tegen ontstekingen bij mijn navelpiercing!!

4 jaar geleden

Wanneer de piercing ontstoken is, is het beste om er een in te laten. Dit is normaal gesproken het advies. Ik weet niet hoe lang het staafje is, maar ik denk dat je beter hier voor kunt gaan.

4 jaar geleden

Ik zou eerst een zwangerschapspiercing in doen als je dat nog niet hebt, als je dit al wel hebt zou ik hem eruit halen. Het kan namelijk zijn dat je lichaam je piercing niet wilt en dan groeit je piercing eruit, hierdoor ga je een lelijke litteken overhouden.. Zelf heb ik mijn piercing eruit gehaald en steek ik soms nog even de piercing erin om te zorgen dat het gaatje open blijft, dit zou je ook kunnen doen馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Priska78

Ik zou eerst een zwangerschapspiercing in doen als je dat nog niet hebt, al ...
Inderdaad dit. En goed schoonhouden met unicura en/of neutral omdat normale douchegel kan zorgen dat de ontsteking erger wordt door de parfum/zeep

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Tot nu toe heb ik neusspray op basis van zoutoplossing geprobeerd. De piercing is idd een zwangerschapspiercing die ik zelf wat korter heb geknipt 1 maand terug ongeveer.

4 jaar geleden

Ouch! Ik heb precies hetzelfde gehad toen mijn buikje net iets begon te groeien helaas hielp echt niks wat ik deed en heb ik hem uiteindelijk er uit gehaald. Alles wat bij jou nu rood is was bij mij ook rood en is uiteindelijk donker geworden 馃様. Ik hoop dat het na de zwangerschap nog iets weg trekt vind het super zonde. Hopelijk helpt de neusspray bij jou! En gaat het gewoon nog over maar anders zou ik hem er toch uithalen 馃槝

4 jaar geleden

Ik zou je toch aanraden een langere zwangerschapspiercing te dragen. Vorige zwangerschap ook korter geknipt en toen ook een ontstoken navel. En goed schoonhouden, dan zou het weer goed moeten komen!