Hoi dames,
Ik vraag me af, zijn de ogen van jullie kindjes al veranderd? De ogen van onze dochter zijn nog onveranderd sinds de geboorte (donker blauw), ze is nu ruim 5maanden. Ik heb zelf groene ogen en mijn partner groen/blauw.
Ik weet dat de ogen nog jaren kunnen veranderen maar ik ben gewoon benieuwd! 馃榿
Mijn zoontje had bij de geboorte blauw nu groen. Hij is 4.5 maand.
Mijn ex en ik beide bruin
Maar zijn moeder en zusje groen, mijn moeder en broertje blauw dus ben heel benieuwd wat voor kleur hij uiteindelijk gaat krijgen hoop echt dat het groen blijft 馃槀
Hier worden de ogen steeds lichter blauw. Mijn partner en ik hebben allebei blauwe ogen. Mijn oudste zoon heeft ook blauwe ogen dus we verwachten eigenlijk wel dat de jongste ook blauwe ogen houdt
Voor nu zijn ze lichter geworden dan bij de geboorte. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Zoals ze nu zijn, zijn ze meer mijn kleur maar had stiekem gehoopt dat ze die van m鈥檔 vriend zou krijgen gezien die van hem een beetje turquoise achtig zijn
Hier is de kleur ook nog niet veranderd. Mn vriend heeft heel licht blauwe ogen en ik heb bruin met groen. Kan dus alle kanten op gaan, ben er zo benieuwd naar!
Hier ook nog niet veranderd en hoop echt dat het zo blijft. Kleine kans wel :). Mijn zoontje heeft blauwe ogen. Ikzelf bruine ogen (en witte huidskleur), papa donkere ogen en huid. Zou dus wel bijzonder zijn 馃