10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje had bij de geboorte blauw nu groen. Hij is 4.5 maand. Mijn ex en ik beide bruin Maar zijn moeder en zusje groen, mijn moeder en broertje blauw dus ben heel benieuwd wat voor kleur hij uiteindelijk gaat krijgen hoop echt dat het groen blijft 馃槀

3 jaar geleden

Hier zijn ze lichter van kleur geworden. Ben benieuwd naar uiteindelijk kleur.

3 jaar geleden

Hier worden de ogen steeds lichter blauw. Mijn partner en ik hebben allebei blauwe ogen. Mijn oudste zoon heeft ook blauwe ogen dus we verwachten eigenlijk wel dat de jongste ook blauwe ogen houdt

3 jaar geleden

Voor nu zijn ze lichter geworden dan bij de geboorte. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Zoals ze nu zijn, zijn ze meer mijn kleur maar had stiekem gehoopt dat ze die van m鈥檔 vriend zou krijgen gezien die van hem een beetje turquoise achtig zijn

3 jaar geleden

Hier is de kleur ook nog niet veranderd. Mn vriend heeft heel licht blauwe ogen en ik heb bruin met groen. Kan dus alle kanten op gaan, ben er zo benieuwd naar!

3 jaar geleden

Is iets verander sinds de geboorte, hoop dat er meer groen en grijs inkomt precies zelfde als mij 馃槀

3 jaar geleden

Hier ook nog niet veranderd en hoop echt dat het zo blijft. Kleine kans wel :). Mijn zoontje heeft blauwe ogen. Ikzelf bruine ogen (en witte huidskleur), papa donkere ogen en huid. Zou dus wel bijzonder zijn 馃

3 jaar geleden

Hier 5 maanden en nog niet veranderd, nog altijd grijs :)

3 jaar geleden

Van bijna zwart bij de geboorte, nu ietsje lichter en zijn ze donkerbruin.

3 jaar geleden

Hier gingen ze van grijs naar bruin. Mijn man en ik hebben allebei bruin/groene ogen. Stiekem hoop ik dat er wat groen bijkomt馃馃徎