10 Reacties
3 jaar geleden
Awwww lieve mama, we komen allemaal wel eens in zo’n situatie. Met al onze zorg, liefde en alertheid doen we wat we kunnen maar we zijn ook maar mens en af en toe gaat het eventjes ‘mis’. Mini’s kunnen gelukkig HEEL veel hebben!! En idd als ze verder levendig is, niet overgeeft en happy overkomt + goed eet/drinkt is ze het zelf al lang weer vergeten, is ze hartstikke gezond MAAR zit je zelf idd nog met een rot gevoel. Ebt wel weer weg!!! Zal ook nóg wel eens gaan voorkomen. Je bent een super mama, dikke knuffel!! ❤️
3 jaar geleden
Ik ken het gevoel 😞 ik ben van de trap gevallen met mijn zoontje toen hij denk 3 maanden was.. ik heb me de hele week kut gevoeld.
Maar daarna is hij nog een paar keer gevallen, van het bed, van de bank, terwijl hij stond en achterover viel. Geloof me, ze kunnen echt wel wat hebben en het gaat nog veel vaker gebeuren. Het komt uiteindelijk allemaal goed met ze! ❤️
3 jaar geleden
Ik snap heel goed dat je je schuldig voelt, ik zou precies hetzelfde hebben! Als ze nu gewoon lekker vrolijk is zal het wel goed zijn, zoals de anderen ook al zeiden die kleintjes kunnen extreem veel hebben (gelukkig)!
Dat stoppen met ademhalen als ze huilt is iets wat sommige kindjes idd kunnen hebben. Hier geen last van, maar dat heet (in het Engels iig) breath holding spell. Lijkt eng maar meestal kan het geen kwaad dus daar ook niet te druk om maken ❤️
3 jaar geleden
Super lief jullie berichtjes 🥰 vind dit echt een lastige fase dat klimmen en optrekken overal aan. Alleen het idee dat ze op de badkamer tegels was gevallen vond ik zo eng. Weet ook niet hoe ze is gevallen . Maar gelukkig is ze vandaag weer lekker vrolijk .
Over dat huilen had ik ook wel is gelezen dat ze dan echt flauw kunnen vallen . Dat heeft ze gelukkig nog nooit gehad maar ze blijft soms wel even lang erin hangen. En dan moet ik echt hard blazen in haar gezicht.
Bedankt voor jullie berichtjes ❤️❤️
3 jaar geleden
Ach ja dat is ook heel naar. Zo trok mijn zoontje gister een plant van de keuken tafel af en kreeg van die hoogte de hele plantenbak op zijn hoofd. Je voelt je zó schuldig, maar onderzoeken, soms daarbij vallen en opstaan hoort daar wel bij. En, volgens mij, is het ook goed dat ze direct ging huilen! Beter dan dat ze dat helemaal niét zou doen, dus op zich een fijne graadmeter voor de eerste seconden na een incident. Don’t worry 🤍
3 jaar geleden
Reactie op BM318
Ach ja dat is ook heel naar. Zo trok mijn zoontje gister een plant van de k ...
Ohh ja je voelt je echt zo schuldig. Maar je kan het gewoon niet voorkomen. Had me nu voorgenomen dat ik er op let dat de badkamer deur altijd dicht is. Ben ik net eten maken hangt ze weer aan de kinderwagen die niet op de rem stond en valt weer naar achter . Echt word gewoon 10 jaar ouder deze dagen. 😭
Gebeurt hier gewoon bijna dagelijks dat ze zich ergens pijn aan doet .
3 jaar geleden
Is bij ons ook gebeurd, toen hij voor het eerst begon met rollen viel hij van ons hoge bed af op stenenvloer, ohw wat was dat toch schrikken en wat heb ik toen hard gehuild, ik zag het niet aankomen en draaide me even om de kleren op te ruimen, en hoorde een knal, hij was op zijn buik gevallen maar wel met zijn voorhoofd terechtgekomen, ik wil er niet eens aan denken, want ik zag het niet gebeuren. Hij was het binnen een uur vergeten en was vrolijk, at en dronk goed (trouwens niks aan de hand) maar ik zat er een week mee.. maak je geen zorgen, het zal ook niet de eerste val zijn, hopelijk vergeet je het ook snel of denk je er niet meer aan..
3 jaar geleden
Reactie op Zeytjem
Is bij ons ook gebeurd, toen hij voor het eerst begon met rollen viel hij v ...
Ohh je schrikt zo erg. Ik heb het ook niet zien gebeuren, maar hoorde het wel 😔 zal ook zeker niet de laatste val zijn.
Vind alleen dat hoofdje altijd zo een eng idee als ze dat hard stoot.
Maar helaas voorkomen lukt niet , en ze zijn zo snel.
Gelukkig was je zoontje ook snel weer vrolijk en weten ze het niet eens meer 😀 wij zitten er nog een hele tijd mee .
3 jaar geleden
Reactie op Kellyy12
Ohh je schrikt zo erg. Ik heb het ook niet zien gebeuren, maar hoorde het w ...
Ja idd en nu is het maanden geleden dat het gebeurt is, maar nog valt hij met het proberen opstaan of aan de tafel trekken en toch zijn evenwicht niet kunnen vinden. Niet zo druk om maken, als alles goed gaat natuurlijk..