12 Reacties
3 jaar geleden
Zelfde hier. Ik heb geen tips, mijn weerstand is ook ruk door slaaptekort. Ik probeer het te omarmen, omdat ik wel geloof dat dit er bij hoort. Misschien een groeispurt waarvoor hij meer nodig heeft? Wanhopig willen dat ze meer gaat slapen ga ik me niet beter door voelen en ik voel me rustiger als ik de momentjes koester. Klinkt mega zweverig misschien, sorry daarvoor. Ik volg, wellicht heeft iemand de heilige graal.
3 jaar geleden
Was hier ook tijdelijk rond de 6 maanden. Achteraf een groeispurt geweest. Binnen 2 weken pastte al zijn kleding niet meer 🫣 hier waren de slaapjes overdag ook heel slecht en veel huilen. Kan een combinatie zijn geweest van misschien een sprong/6 maanden slaapregressie. Kan alleen zeggen dat het tijdelijk was. Nu eet en drinkt hij weer normaal.
3 jaar geleden
Reactie op EvaH1993
Was hier ook tijdelijk rond de 6 maanden. Achteraf een groeispurt geweest. ...
Fijn om jouw reactie te lezen! Hier exact hetzelfde als de topicstarter. Ik probeer mijzelf maar voor te houden dat het een fase is🙏
3 jaar geleden
Hier ook hetzelfde. Eerst sliep ze wel 8-11 uur aan een stuk door, maar sinds die slaap regressie (die allang voorbij is) wilt ze alleen aan de borst of fles in slaap vallen. Vermoed hier dat het een slaap associatie is geworden 😵💫.
3 jaar geleden
Onze dochter doet dit ook…. Ze is net 7 maanden oud.
Sliep eerst altijd heel fijn door en nu ze vaste voeding krijgt drinkt ze overdag veel minder melk, maar lijkt het alsof ze het s nachts in wil halen….
Ik wil niet klagen want ze heeft het altijd zo goed gedaan maar het is wel killing hoor, elke nacht een paar keer wakker door een huilende baby 🙈
Ik hoor ook regelmatig: “dan moet je haar een papfles geven als avondflesje…. Doet iemand van jullie dit?