23 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, wij ook hetzelfde probleem. Nu overgestapt naar Kruidvat. En dan kijken we wel even of we doorgaan met kruidvat of teruggaan naar AH

3 jaar geleden

Reactie op Corr2000

Hoi hoi, wij ook hetzelfde probleem. Nu overgestapt naar Kruidvat. En dan k ...
We hebben niet gemerkt dat ze last had van de wissel.

3 jaar geleden

Anders kan je ook drie weekjes weer nummer 1 geven. Wij zijn uberhaupt nooit op de opvolgmelk overgegaan omdat dat niet essentieel is als je kleine ook groente/fruithapjes krijgt.

3 jaar geleden

Etos was ook weken niet leverbaar. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice van de Etos en zij gaven aan dat AH voeding hetzelfde is als Etos. Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de AH voeding nu is uitverkocht 😉. Maar ik heb idd weken de AH voeding gebruikt en geen verschil gemerkt 😁.

3 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Anders kan je ook drie weekjes weer nummer 1 geven. Wij zijn uberhaupt nooi ...
Klopt inderdaad. Zolang je oplet dat je veel ijzerrijke hapjes aanbiedt, is het niet essentieel. Het schijnt ook wat beter te vullen.

3 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Anders kan je ook drie weekjes weer nummer 1 geven. Wij zijn uberhaupt nooi ...
Hmm toch zitten er in de opvolgmelk andere dingen die je kleintje vanaf 6 maanden nodig heeft. Voor een paar weekjes kan t geen kwaad maar ik zou toch echt wel een keer de overstap maken!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Hmm toch zitten er in de opvolgmelk andere dingen die je kleintje vanaf 6 m ...
Zoals? Ben wel benieuwd waar je dat op basseert. Mijn oudste had koemelkallergie en van zijn voeding bestond er uberhaupt geen opvolgmelk. En hij is nu een kerngezond kindje 😊

3 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Zoals? Ben wel benieuwd waar je dat op basseert. Mijn oudste had koemelkall ...
Er zitten andere voedingsstoffen in dan de zuigelingenvoeding😊 weet niet wat het verschil is als je koemelkallergie hebt en waarom die geen opvolgmelk hebben

3 jaar geleden

Reactie op m7943

Etos was ook weken niet leverbaar. Ik heb toen contact gehad met de klanten ...
Heel erg bedankt! Dat wist ik niet maar ik lees het inderdaad op de website van etos. Ik ga straks direct naar de etos. Hopelijk hebben ze nog wat.

3 jaar geleden

Bij ons in de buurt is etos volledig op. Albert heijn heeft nog nummer 4 verder niks. Het iets te maken met grondstoffen die moeilijk leverbaar zijn ofzo. Ik ben nu overgestapt op kruidvat, niet eerst het Albert Heijn bij opmaken maar ik verwacht niet dat ze er veel last van zal hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Er zitten andere voedingsstoffen in dan de zuigelingenvoeding😊 weet niet w ...
Andere voedingsstoffen is niet het geval. Dat lees ik ook niet uit jouw screenshot. Ijzer is idd een verschil maar wordt opgeheven door vaste voeding!

3 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Andere voedingsstoffen is niet het geval. Dat lees ik ook niet uit jouw scr ...
Je kindje haalt nog nooit genoeg ijzer en andere vitamines uit de voeding. Je eeet zelf toch ook geen potjes baby voeding? Maar goed ieder zijn ding.

3 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Heel erg bedankt! Dat wist ik niet maar ik lees het inderdaad op de website ...
Geen probleem! Etos is trouwens ook nog altijd 2e halve prijs, dus prijstechnisch ook nog interessanter!

3 jaar geleden

Reactie op m7943

Geen probleem! Etos is trouwens ook nog altijd 2e halve prijs, dus prijstec ...
Ik zag het inderdaad. In de winkel hadden ze helaas niets meer. Online kon ik nog wel bestellen. Die komen maandag binnen. Tot die tijd ga ik Hero gebruiken want ik heb niets meer van de ah opvolgmelk. Ben benieuwd of hij er wat van merkt

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Je kindje haalt nog nooit genoeg ijzer en andere vitamines uit de voeding. ...
Haha nee joh! Opvolgmelk is een hele mooie marketingtruc… maar je kunt net zo goed 1 blijven geven en daarnaast groentehapjes die dan goed de behoefte aanvullen. Voor zuigelingenmelk mogen ze namelijk wettelijk geen reclame maken en opvolgmelk wel… is door de keuringsdient van waarde een hele goeie aflevering over gemaakt en zeker het terugkijken waard.

3 jaar geleden

Reactie op babyboy0920

Haha nee joh! Opvolgmelk is een hele mooie marketingtruc… maar je kunt net ...
Vanaf 3 is het echt onzin. Nummer 2 wordt wel aangeraden door kinderarts en cb. Omdat vanaf 6 maanden nog niet voldoende vitamines en mineralen uit voeding halen. @ts wij geven hero baby Classic 2. Over het algemeen goed verkrijgbaar.

3 jaar geleden

Oh wauw! Wij hebben vandaag ook stad en land afgereden opzoek naar opvolgmelk 2 van ah.. ook echt nergens! En Etos was ook al niks de afgelopen tijd… wij gaan nu over op Hero classic, ik verwacht niet veel problemen & dan blijven we hier waarschijnlijk ook bij.

3 jaar geleden

Reactie op lor2

Oh wauw! Wij hebben vandaag ook stad en land afgereden opzoek naar opvolgme ...
Ja bijzonder he dat het er ineens niet meer is. Wij gebruiken nu ook al 2 dagen de hero classic 2. Hij drinkt het gewoon op dus waarschijnlijk merkt hij er niets van. Ik weet alleen niet of we bij deze moeten blijven of weer terug naar de ah. Geen idee eigenlijk. Ik heb bij de etos online besteld maar geen idee of die eigenlijk binnen komt. We zien het wel haha

3 jaar geleden

Aaah gelukkig niet de enige mama in de lichte stress 🙈 toen ik ging stond er nog nummer 2 opvolgmelk AH Bio. Die maar proberen en hopen dat het erna er weer is....

3 jaar geleden

Hier ook gestresst. Ik had nog genoeg in de pot om langzaam over te kunnen stappen naar Hero classic en dat gaat goed! Geen krampjes of iets gehad. Ze krijgt 6 schepjes. Per 3 voedingen veranderde ik een schepje. Dus eerst 5/1 daarna 4/2 etc. Consultatiebureau adviseerde wel om dan bij de nieuwe voeding te blijven en niet te vaak veranderen. Qua prijs ook te doen aangezien ik nu ook geen voedingen hoef mee te geven naar de opvang😂 daar hebben ze Hero 😄