21 Reacties

3 jaar geleden

Een rugzak! En dan het fijnste is een met ook een ritssluiting in het rugstuk. Dan hoef je nooit te "graven" in de tas en kan je overal gemakkelijk bij.

3 jaar geleden

https://www.wehkamp.nl/app/product/16238277?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share Wij hebben deze, echt super fijn! Kan als rugtas en kan makkelijk aan de kinderwagen worden bevestigd.

3 jaar geleden

Ik heb de NanaBeebi. Nog geen ervaring mee maar heel veel goede ervaringen over gelezen!

3 jaar geleden

Ik heb een gewone tas met een luier etui erbij, snap het doel niet zo goed van een ‘speciale luiertas’ 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Corr-i

Ik heb een gewone tas met een luier etui erbij, snap het doel niet zo goed ...
Zit vaak een deel in waar je de flessen goed rechtop kan zetten zodat ze niet lekken (zeker handig als je baby niet alles leeg dringt maar je het niet goed weg kan gooien). Plus een deel waar je spullen in warm/koud kan houden. En voor mij is die rits aan de achterzijde echt een must omdat ik gek wordt van zo'n tas waar je steeds door de hele tas heen moet om wat te vinden😅

3 jaar geleden

Ik heb de WOW bag by Prenatal luiertas rugzak Rick 😊

3 jaar geleden

Wij hebben m van Mozz! Helemaal blij mee en veel vakjes.

3 jaar geleden

Ik heb een luiertas van Zara Home met bijpassend matje en etui. Als het tzt niet voldoet, kan ik altijd nog overstappen naar een andere. Bv de tas die bij de kinderwagen hoort van Joolz die wij hebben of iets anders. https://www.zarahome.com/nl/kinderen/new-born/alles-bekijken/mousseline-kraamtas-met-manen-en-sterren-c1020448087p320250813.html?colorId=832&ct=true&style=1

3 jaar geleden

Ik heb deze gekregen, en ben er erg blij mee https://www.babypark.nl/micmacbags-malmo-luiertas.html?color=883

3 jaar geleden

De nana beeby heb bij de eerste een dupe gehad via bol.com en er kan zoveel in.. Je krijgt er een verschoonmat, fleszakje en hangers voor kinderwagen bij nu met 10 procent korting zag ik

3 jaar geleden

De nanabeebi van AliExpress echt geweldig

3 jaar geleden

Ik heb de nanabeebi besteld

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Hier ook! Ik wil misschien voor de lassig rugtas gaan, alleen wel erg duur. Vind veel luiertassen wel heel erg vrouwelijk: dat begrijp ik niet zo goed want je wilt toch allebei de tas gebruiken?

3 jaar geleden

Wij hebben de Mozz bag! Prachtige leren rugtas!

3 jaar geleden

Reactie op Lilalo

Hier ook! Ik wil misschien voor de lassig rugtas gaan, alleen wel erg duur. ...
Ja klopt. Dat vind ik ook altijd gek. Zeker gebruik je als man ook een luiertas. Wij hebben juist wel een dure tas, van Dusq. Die van Lassig vind ik ook tof. Vergeet niet dat je zo'n tas jaren zult gebruiken als het gewoon een fijne is. Wij nemen de rugzak ook mee naar een pretpark als we een dagje weggaan. En als onze dochter gaat logeren neemt ze die tas ook mee. Na 18 maanden nog intensief in gebruik dus 👌🏼

3 jaar geleden

Wij hebben een Kapton & Son rugtas en daarbij een luieretui en verschoonmat gekocht van Little Dutch. Meeste rugtassen vond ik toch te tuttig.