12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er een abonnement opgenomen toen ik werd gebeld nav de zwangerschapsdozen. Ik vind het niet de moeite waard. Maar dat blijft persoonlijk natuurlijk ☺️

4 jaar geleden

Reactie op JD.

Ik heb er een abonnement opgenomen toen ik werd gebeld nav de zwangerschaps ...
Hier hetzelfde. Het opzeggen verliep ook behoorlijk moeizaam moet ik zeggen. Meerdere malen gebeld en online stop gezet, maar ik ontvang nog steeds rekeningen.😅

4 jaar geleden

Reactie op JD.

Ik heb er een abonnement opgenomen toen ik werd gebeld nav de zwangerschaps ...
Same here heb het ook gelijk weer gestopt

4 jaar geleden

Reactie op AichaAicha

Same here heb het ook gelijk weer gestopt
Bij jou wel goed gegaan?😜

4 jaar geleden

Reactie op xxxJD

Hier hetzelfde. Het opzeggen verliep ook behoorlijk moeizaam moet ik zeggen ...
Hier ging opzeggen ook behoorlijk lastig. Heb zelfs iemand aan de telefoon gehad dat het opgezegd zou zijn. En alsnog kreeg ik het blad op de mat! Het tijdschrift zelf vind ik wel oké, maar via verschillende websites gericht op moeders, geboorte, en kinderen kan je ook veel vergelijkbare artikeltjes lezen wat het blad toch wat minder speciaal maakt

4 jaar geleden

Ik heb er een abonnement gekregen van mijn moeder. Vind het opzich wel leuk om te lezen, meestal lekker ontspannen in bad dat ik het blad erbij pak. Alleen vind ik er veel hetzelfde in staan , laatste editie gaat bijvoorbeeld alleen maar over Corona. Maar de ervaringsverhalen etc vind ik leuk en interessant om te lezen.

4 jaar geleden

Ik vind er zelf niks aan maar heb al drie kinderen en vond het bij de eerste wel leuk. Misschien kun je eerst eentje kopen om te kijken of je het wat vindt?

4 jaar geleden

Reactie op xxxJD

Bij jou wel goed gegaan?😜
Nou ik moest het kwartaal of halfjaar afmaken .. bleek dat dat daar toestemming voor had gegeven. Als het goed is is het wel opgezegd voor daarna maar als ik zo jullie verhalen lees ben ik er bang voor haha 😋

4 jaar geleden

Hier ook genomen en daarna opgezegd omdat ik geen lezer ben eigenlijk, heb wel de kortingspas gehouden. Die zeg ik op als ik bijna alles in huis heb 😊

4 jaar geleden

Reactie op xxxJD

Hier hetzelfde. Het opzeggen verliep ook behoorlijk moeizaam moet ik zeggen ...
Mss ist nu opgezegd voor na zo'n kwartaal of half jaar periode?

4 jaar geleden

Met tijdschrift.nl kun je dit blad (en superveel andere bladen) online lezen voor een tientje per maand. Ik merk heel eerlijk gezegd dat ik bladen toch het liefste 'in het echt' lees, al is dat in vergelijking natuurlijk ontzettend duur! Maar misschien wel een goede manier om zo'n blad eens (een paar keer eventueel) te proberen, je kunt volgens mij ook vrij vlot weer opzeggen.

4 jaar geleden

Reactie op MarieO

Met tijdschrift.nl kun je dit blad (en superveel andere bladen) online leze ...
In de app staat nu trouwens ook een "ouders van nu, zwanger", van beide typen kun je een heel aantal edities lezen, kun je best een goede indruk krijgen denk ik. Moet je de papier-experience erbij fantaseren, dat wel ;)