14 Reacties

2 jaar geleden

Pepernoten in kleine stukjes zou misschien kunnen, niet geprobeerd. Kruidnootjes zijn eigenlijk speculaasjes - die worden hier wel weggegeten. Vorig jaar had ze per ongeluk een kruidnoot te pakken en ze heeft het overleefd. Denk dat ik ze ivm de vorm wel even in kwartjes zou delen.

2 jaar geleden

Ja hier wel. Je hebt bij de aldi en ah kleine pepernoten. (Ik denk voor op brood) maar ze zijn precies goed voor mn dochter. Ze is 15 mnd en kan er goed op bijten..net zo klein als dr nagel vn dr duim ongeveer.

2 jaar geleden

Ik maak er idd kleinere stukjes van, dat gaat prima

2 jaar geleden

Mijn dochter eet de pepernoten zo op, ik heb het in een keer zo gegeven en het gaat goed ze zuigt er op en als het wat zachter word kauwt ze het kapot

2 jaar geleden

Je hebt bij de hema van die portiedoosjes (zoals doosjes van de rozijntjes) met daarin kleine pepernoten, mijn dochter vind ze echt heerlijk en kan ze goed eten

2 jaar geleden

Onze zoon heeft op visite de van Delft choco cookie pepernoten gegeten. Deze waren redelijk zacht en goed door te bijten

2 jaar geleden

Heb speculaasjes gekocht. Ging prima! Volgend jaar maar pepernoten 馃槣

2 jaar geleden

Nou hij heeft gewoon hele pepernoten gegeten! Lekker dat hij ze vond! Inderdaad wat hier al gezegd werd, ze smelten snel en hij kon ze goed kauwen!

2 jaar geleden

Hier vandaag voor het eerst pepernoten gehad. Eerst een kwart, toen een halve en vervolgens een aantal hele. Huilen toen ze niet meer kreeg.

2 jaar geleden

Reactie op Kaatje18

Hier vandaag voor het eerst pepernoten gehad. Eerst een kwart, toen een hal ...
Ach zielig he?馃ス Mijn zoon moest vandaag zo erg huilen omdat ik een stroopwafel uit zijn handen trok dat hij er bijna van flauw viel

2 jaar geleden

Reactie op Mama van Fleur

Je hebt bij de hema van die portiedoosjes (zoals doosjes van de rozijntjes) ...
Deze hebben wij inderdaad ook en vallen goed in de smaak

2 jaar geleden

Ja al gegeten. Hij is nu 16 maanden en ik heb ze niet kleiner gemaakt. Hij zuigt en sabbelt en bijt er goed op. Hij heeft dan ook al wel een paar kiezen.

2 jaar geleden

Hier werden de chocoladepepernoten gejat uit het schaaltje op tafel 馃檲 Ik snap 't wel, ze zien er zo lekker uit haha. Daarna schaaltje maar gauw weg gepakt 馃槄 Hij is 16 maanden en eet ze in 1x. Scheelt wel dat hij al 4 kiezen heeft en dan prima kan kauwen.

2 jaar geleden

Hier doen ze bij de opvang schuddebuikjes als alternatief. Vond ik ook wel leuk bedacht.