9 Reacties
4 jaar geleden
Ik had er ook last van en nog steeds afentoe dus ik heb een vervroegde echo gehad en alles was goed het kleintje was gegroeid en het hartje klopte flink en ze vertelde me dat dat kon komen door m'n baarmoedermond dat die iets dunner is en dat er gemakkelijk een ader kan springen, zolang het niet meer rood word en niet ernstige bloeding is dan is er niks aan de hand 😘
4 jaar geleden
En ik ben net zover als jou dinsdag 8 weken
Wat grappig dat je precies net zo ver bent!
Bedankt voor je reactie. Ik heb het nog geen één keer gehad dus schrok me kapot vanmorgen.
Het is bij lange na nog niet zo als toen m'n miskraam hoor. Maar toch, ieder ding wat ineens anders is maak je je druk.
Net ook m'n verloskundige gebeld en die was erg lief. Als het aanhoudt vandaag mag ik morgen gelijk komen.
4 jaar geleden
Reactie op Charlotte1ebaby
Wat grappig dat je precies net zo ver bent!
Bedankt voor je reactie. Ik heb ...
Ja ik was ook helemaal in paniek maar is het veel of weinig? Ik ben de dag erna ook gelijk geweest en het was allemaal goed dus maak je niet druk 😘
4 jaar geleden
Ik heb het nu ook, maar ik ben 6w3d. Donderdag mag ik ook langs voor een vervroegde echo. Vorige zwangerschap (missed abortion) begon bij mij ook zo dus de schrik is groot. Ik heb nu ook veel minder kwaaltjes (niet meer misselijk).
4 jaar geleden
Ja ik was ook helemaal in paniek maar is het veel of weinig? Ik ben de dag ...
Het is nu nog weinig.. dus kijk het vandaag even aan en anders bel ik eind vd middag de verloskundige weer terug.
4 jaar geleden
Ik heb het nu ook, maar ik ben 6w3d. Donderdag mag ik ook langs voor een ve ...
Kwaaltjes heb ik nog wel..
Misselijk en pijnlijke borsten, maargoed dat zegt niks want dat had ik vorige keer ook.
4 jaar geleden
Ik kan je zeggen zolang je geen lage rugpijn en buikpijn krijgt kan je gerust zijn, ik had het ook maar kreeg vandaag heel erg buikpijn en lage rugpijn dus heb ik een echo gehad toen straks en bij mijn kindje klopte het hartje niet meer en ze kon zien dat het goed op schema gegroeid was maar dat het hartje gister is gestopt met kloppen , dus ik hoop voor jou dat alles goed gaat en hou het in de gaten dat je geen pijn krijgt en het bloedverlies niet erger word