8 Reacties

9 maanden geleden

Momenteel slapen zowel de peuter als de kleuter erg slecht. Ik denk door de pollen. Dus hopelijk gaat het komende dagen beter.

9 maanden geleden

Reactie op Atroxmons

Momenteel slapen zowel de peuter als de kleuter erg slecht. Ik denk door de ...
Lastig lijkt me dat met allergie毛n, hier gelukkig geen last van 馃

9 maanden geleden

Dat is heel heftig, vooral ook het effect dat dit op jou heeft. Mijn zoontje heeft dit ook met periodes. Toen hij net 2j was, heeft het enkele maanden geduurd maar dat was extreem. Deze week zijn de nachten ook weer rommeliger, en vannacht ook 2x een langere periode wakker geweest. Met als voordeel dat hij dan wel langer uitslaapt, nu 9u30 en hij slaapt nog. Ik heb niet echt advies, het gaat hier steeds vanzelf weer over maar is idd enorm vermoeiend. Ik werk hierdoor maar halftijds tijdelijk, ik ben alleenstaande en ik was ook echt op. In de oertijd sliep men blijkbaar ook zo, en sommige stammen nu nog steeds. Moest dat een troost zijn ;). Liefde van een moeder heeft hier online wel iets over staan. Hopelijk snel over bij jullie!

9 maanden geleden

Reactie op Gsn85

Dat is heel heftig, vooral ook het effect dat dit op jou heeft. Mijn zoont ...
Bedankt voor je bericht! Ja, het is inderdaad erg zwaar, lijkt me voor jou n贸g zwaarder in je eentje alles op te moeten vangen. Moet zeggen dat hij nu al 2 nachten goed heeft geslapen. Maar iedere avond ben ik steeds weer benieuwd wat het nu weer gaat zijn haha. Ik heb voor mijn klachten trouwens een afspraak bij de praktijkondersteuner vanmiddag gelukkig.

8 maanden geleden

Hoi, Hoe gaat het nu?

8 maanden geleden

Reactie op 2225

Hoi, Hoe gaat het nu?
Hoi! De afgelopen week gaat het slapen van onze zoon ineens echt onwijs goed. Zo goed, dat ik het niet durf te jinxen door het hardop te zeggen of uit te typen 馃馃 Met mij gaat het eigenlijk niet veel beter. Het hangt dus niet helemaal samen met het weinige slapen. Maar heb in ieder geval een tweede afspraak staan bij de praktijkondersteuner.

8 maanden geleden

Reactie op Leto

Hoi! De afgelopen week gaat het slapen van onze zoon ineens echt onwijs goe ...
Fijn dat je zoon weer lekker slaapt. Goed dat je een afspraak hebt. Ik vind het erg vervelend voor je.. Geniet van je gezin en de leuke dingen. Hopelijk gaat het dan snel weer beter. Je kindje houd veel van jou

8 maanden geleden

Reactie op 2225

Fijn dat je zoon weer lekker slaapt. Goed dat je een afspraak hebt. Ik vin ...
Dankjewel! 鉂わ笍