4 Reacties

vorig jaar

80x190 is gewoon een volwassenenbed van het oude formaat. Onze (inmiddels) kleuter slaapt in een 90x200 bed vanaf 2 jaar en 2 maanden. Onze peuter slaapt nu nog in het ledikant, maar wel met een open zijkant.

vorig jaar

Wij hadden een doorgroei ledikant voor onze kleine dame. Maar hebben head sinds 1.5 maand in een 1 persoonsbed gelegd (90x200). Dit ivm een 2e kindje op komt. En dan kon zij alvast wennen aan een groter bed. Zo konden wij zien of zij er al aan toe was of niet en of wij anders een nieuw ledikantje moesten gaan aanschaffen of die van haar konden gaan gebruiken voor de baby die onderweg is. Onze dochter slapt echt als een doosje in haar grote bed😊 maar ook niet ieder kindje is er natuurlijk al aan toe.

vorig jaar

Hier slaapt hij nog in zijn ledikant. Maar nummer 2 is onderweg dus wij willen wel langzaam gaan starten met de overgang naar een ander bed. Zo kan hij vast wennen en kan het ledikantje naar de baby. Wij gaan wel gelijk voor een standaard 1 persoonsbed. Ons zoontje is ook nog echt heel klein. Maar vind het zonde van het geld om eerst nog een kleiner bedje en een kleiner matras te moeten aanschaffen.

vorig jaar

Mijn oudste is met 2,5 naar een peuter bedje gegaan gegaan. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het onhandig vind! Ook kwa beddengoed enzo kopen, en je kan er nooit eens lekker bij gaan liggen. Bij mijn 2e dochter zijn we van plan wat langer te wachten tot tegen de 3 denk ik, en dan gelijk een 1 persoons bed.