26 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op melissapj
Ja heb hier zelf ook flink last van, links nog meer dan rechts
Jaa precies hetzelfde!! Links meer dan rechts
4 jaar geleden
Hoihoi, ja heel pijnlijk is dat. Heb ik ook gehad rond die weken was het heel pijnlijk, ik ben naar de fysio geweest en die heeft bij dryneeldling gedaan bij mijn heup, billen en onderrug. Onderrug ook laten intapen. Met als resultaat dat ik nu minder pijn heb met slapen en draaien.
4 jaar geleden
Yep. Soms kom ik bijna mijn bed niet meer uit door de pijn.
Nu 37 wk en heb er al weken last van. Loop al een paar weken bij de bekkenfysio, gelukkig geen instabiliteit, maar al mijn spieren rondom mijn heupen, billen, benen, liezen zitten helemaal vast, wat ik dus ook voel als ik lang in 1 houding zit, sta of lig..
Ik zou de fysio wel aanraden, die kan het masseren zodat het wel wat verlichting geeft. Helaas gaat het niet weg bij mij, maar fysio helpt wel iets. :)
4 jaar geleden
Ja verschrikkelijk echt niet leuk hè. Zoiezo al last van mijn heupen maar als ik slaap en zeker naar de ochtend op blijf ik draaien en draaien van de ene naar de andere echt vervelend ik ben nu 34 weken. Ik ben zo blij dat ik kan beginnen aftellen voel me soms echt een oud vrouwtje door al dat gewicht eerste keer dat ik zo dikke buik heb 🤣 alles goed met jou?
4 jaar geleden
Reactie op Fikaflicka
Hoihoi, ja heel pijnlijk is dat. Heb ik ook gehad rond die weken was het he ...
Oee dit klinkt interessant, werd dit gedaan door de normale fysio of bekkenfysio?
4 jaar geleden
Reactie op Ayesha93
Yep. Soms kom ik bijna mijn bed niet meer uit door de pijn.
Nu 37 wk en he ...
Ik heb toevallig vrijdag weer een afspraak bij de fysio! Ik zal wel aan dr vragen of ze weer Ff alles los wilt masseren 😌
4 jaar geleden
Reactie op Aye
Ja vreselijk. Je moet magnesium pillen gebruiken. Dit helpt bij mij.
Heb je een foto van welke je gebruikt? Dan ga ik dit ook zo halen
4 jaar geleden
Reactie op leuksteayse
Oee dit klinkt interessant, werd dit gedaan door de normale fysio of bekken ...
Door een normale fysio, daarnaast slik ik ook magnesium pillen 1x per dag.
4 jaar geleden
Reactie op Julie92
Ja verschrikkelijk echt niet leuk hè. Zoiezo al last van mijn heupen maar a ...
Jaa echt hetzelfde ik voel ook echt een oud vrouwtje soms. Ook hoe ik soms waggel als een pinguin nu vooral met de harde buiken 😂. Voor de rest gaat het wel Okee, het leek de afgelopen dagen rustig te zijn tot afgelopen nacht! Had jk weer voorweeen heb ook een potje staan janken bij m’n partner hahahahah
4 jaar geleden
Reactie op Aye
Ja vreselijk. Je moet magnesium pillen gebruiken. Dit helpt bij mij.
Heb je een foto van de pillen die je gebruikt ?
4 jaar geleden
Ja heb ik ook last van, ik ben 36 weken.. elke ochtend stijf uit bed. Voel mij 80🤣 Zijn mijn bekken volgens de verloskundige. Lekker rustig opstarten en dan gaat het meestal weer wel.
4 jaar geleden
Werd net ook al benoemt in ander topic over slecht slapen, of was jij dit? Hier dus ook last van. Slaap met Voedingskussen, waardoor je ook niet spontaan in je slaap draait, gok dat dit er bij mij ook deels mee te maken heeft. Maar zo richting de ochtend lig ik dan echt niet meer lekker, niet op links of rechts. Enige wat dan helpt is eruit gaan en bewegen haha. Daarna verdwijnt het bij mij direct, rest van de dag ook geen last meer van. Gebruik ook al magnesium pillen(van vitakruid). Maar die ben ik gestart omdat ik wel eens wat kramp in mijn kuit had, daar gelukkig geen last meer van. Laatste loodjes zullen we dan maar zeggen!