8 Reacties
3 jaar geleden
Ik had na het stoppen van de prikpil dat ik ineens begon te bloeden soms paar weken dan aantal dagen niet dan ineens paar dagen weer wel.
Uiteindelijk bleek ik hormonaal inbalans te hebben. (Had mijn doktor totaal niet door, die gooide het op psychische klachten)
Dat zou het eventueel kunnen zijn
3 jaar geleden
Reactie op Amasja
Ik had na het stoppen van de prikpil dat ik ineens begon te bloeden soms pa ...
Ahh en hoe is dit toen opgelost? Vr dat eigenlijk op te lossen? Ik ga dan toch maar even afspraak maken bij de dokter denk ik !
3 jaar geleden
Ahh en hoe is dit toen opgelost? Vr dat eigenlijk op te lossen? Ik ga dan t ...
Valt* moet er staan😅
3 jaar geleden
Ahh en hoe is dit toen opgelost? Vr dat eigenlijk op te lossen? Ik ga dan t ...
Ik weet niet 100% zeker of het is opgelost. Ik heb 9 maanden trigynon gebruikt. Zodat mn lichaam weer in het ritme zou komen. Alleen ben ik meteen zwanger geraakt nadat ik stopte, dus heb nooit kunnen zien dat ik weer eigen normale menstruatie krijg.
Ik weet alleen niet of een andere pil bij jou het zou oplossen. Dat moet je met je arts bespreken.
3 jaar geleden
Hee! Ik ben sinds oktober met de pil begonnen en had opeens bij de 4de maand een bloeding een week voor mn laatste pil. Nu kan dit een doorbraakbloeding zijn, omdat mn lichaam weer aan de pil moet wennen... als ik dit weer zou krijgen binnen 3 weken moest ik contact opnemen met huisarts.
3 jaar geleden
Ik heb hetzelfde als 3x ik heb de huisarts gebeld en een sterkere pil gekregen
3 jaar geleden
Ik heb sinds een paar weken een mirena spiraal en ben ook al 2 weken licht aan het bloeden… schijnt dat je lichaam inderdaad nog weer even moet wennen maar vind het wel vreselijk irritant 🙁
3 jaar geleden
Ik ben 6 of 7 weken na de bevalling gestart met de minipil, na mijn eerste menstruatie die toen uit zichzelf was gekomen (ondanks borstvoeding). Vanaf dat moment zo'n 4 maanden geen bloedverlies gehad, en nu een maand of 2 heel af en toe eens wat, soms inderdaad maandverband nodig, soms is alleen een inlegkruisje voldoen voor de hele dag. Vrij irritant, ik snap je helemaal!