5 Reacties

10 dagen geleden

Die van ons poept op de wc en plast in de luier... Dus helaas... Wij hebben een rare.

10 dagen geleden

Reactie op Atroxmons

Die van ons poept op de wc en plast in de luier... Dus helaas... Wij hebben ...
Ik gok dat hij misschien ook wel toe is aan wat meer zelfstandigheid op dat gebied, maar aangezien wij midden in verkoop van ons huis zitten en we ook een baby hebben van 4 maanden zijn we er nog niet echt mee bezig geweest

10 dagen geleden

Oh hier ook hoor, op zich al lange tijd af en aan! Ik merk bij mijn dochter dat ze de laatste weken wel heel erg bezig is met meer zelf (willen) doen en proberen. Maar tegelijkertijd ook nog niet helemaal toe aan het potje. We bieden het wel aan maar ze wil er nog niet heel vaak serieus op zitten. Dus maak je daar niet te druk om😉 wil niet per se zeggen dst je zoontje daar al heel sterk behoefte aan heeft. Het zal in de komende periode zeker komen maar dat jullie nu eventjes druk zijn met andere dingen is vast geen probleem. Voor hem is het misschien anders ook veel tegelijk dus zou met potje lekker wachten tot na de verhuizing 😉

10 dagen geleden

Bij ons is dat het enige ‘filmpje’ moment.. 30 seconde frozen of Coco 😬.. of een portemonnee met pasjes die hij erin en eruit wil doen haha! 🤷‍♀️ Wat ook nog wel eens wil helpen is staand verschonen, maar dat moet je poep wel toelaten qua structuur haha :) Sowieso helpen hier dingen met opdrachten geven; Pak het verschoonkussen maar, klim maar op de poef, gooi je luier maar in de prullenbak.. ga maar liggen, doe je billen maar omhoog.. dat soort dingen! Vindt hij geweldig. Maar is maar net even kijken wat aansluit bij je dochter.

9 dagen geleden

Wij zijn ook gezwicht en gebruiken een filmpje :(. Ze is wel heel geïnteresseerd als ik naar de wc ga en wil dan mijn billen afvegen (dat is dan mijn heup) en ze wil het papiertje in de wc gooien. Is dit een teken dat ze langzaam toe is aan zindelijkheid?