14 Reacties
3 jaar geleden
Speeltje voor hem neerleggen of een boek. Soms leg ik ook wel eens mn hand achter zn voeten zodat hij zich kan afzetten. Ik heb 2 weken geleden een beer gekocht waarmee je kan leren kruipen馃ぃ dat vindt hij wel leuk en draait dan om zn eigen as om de beer te kunnen volgen. https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-baby-kruip-leer-baby-beer-interactief-babyspeelgoed-educatief-speelgoed-voor-jongens-en-meisjes/9200000058437059/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-142815129069-S-1927482603496-9200000058437059&gbraid=0AAAAAD5OnmOsVFJ238Pj9PxATkYQdGQmy&gclid=EAIaIQobChMIpYjKuYyJ_AIVitJ3Ch202QrtEAQYASABEgIuYfD_BwE. Dit is de beer.
Maar na 5-10 minuten is hij er klaar mee
3 jaar geleden
Ja hier probeert ze het ook heel hard maar lukt nog niet. Wel kan ze in de box rond draaien zegmaar. Om een of andere reden ook alleen wanneer we niet kijken, dus eerst kijkt ze ons aan, en even later als we haar kant op kijken kijk je tegen de kont aan 馃槀
3 jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Ja hier probeert ze het ook heel hard maar lukt nog niet. Wel kan ze in de ...
Hahaha ja dat draaien om eigen as heeft ze hier ook uitgevonden en inderdaad net als we niet kijken. Ook rolt ze nu de hele woonkamer door, beide kanten op. Voor ik het weet ligt ze naast me in de keuken 馃槄
3 jaar geleden
Hier blijft ze al een paar weken steken op wat ik noem de gefrustreerde 馃崒 馃槀
Ze wil ook erg graag vooruit als ze op haar buik ligt, maar ze weet nog niet zo goed wat te doen met de beentjes. Wat dan uiteindelijk leidt tot boos in het kleed bijten 馃槅 draaien doet ze ook nog niet
Ze heeft wel haar voetjes ontdekt en kan niet meer normaal rechtop zitten. Zit altijd voorover gevouwen al kreunend aan haar sokjes te trekken 馃槀
Over het algemeen erg veel frustratie heb ik het idee. Ik help haar rollen oefenen. Hoop dat het haar snel lukt en ze weer wat blijer wordt 馃榿
3 jaar geleden
Ja hier onze dochter van 4 en een halve maand ook. Volgens mij wil die kleine meid alles. Kruipen, zitten, lopen... Soms lijkt het alsof ze wil zeggen: zet me maar neer hoor, ik moet ervandoor.
Wij proberen haar af en toe een klein beetje aan te moedigen en te helpen en zeggen vaak heel enthousiast "goed zo". Daar lijkt ze echt al wel op te reageren en kijkt dan heel trots, haha.
Als ze gefrustreerd begint te worden is het genoeg en leiden we haar af. Dan probeer ik haar meestal ook iets anders aan te bieden om te oefenen waar ze wel in slaagt en dan is ze weer helemaal trots en blij.
Hier kan ze bijvoorbeeld al wel goed zitten. Los ook, bedoel ik. Ze houdt het heel kort vol, maar oh wat is ze er blij mee!
3 jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Ja hier probeert ze het ook heel hard maar lukt nog niet. Wel kan ze in de ...
Nou, ze heeft vandaag ontdekt hoe ze kan kruipen 馃槼
3 jaar geleden
Reactie op -Alicia-
馃槸 zo leuk!!!! 馃槏馃コ
Ja echt, zo ineens! Jammer dat je hier geen filmpjes kan plaatsen 馃槅
3 jaar geleden
Reactie op Dani毛lleL
Aaah wat leuk!! Zo leuk om die ontwikkelingen te zien h猫! 馃ぉ
Ja echt geweldig! Ze is zo optijd met alles, sta er elke keer versteld van 馃槸